tirsdag den 13. september 2011

Halløj halløj

For pokker da hvor jeg har været længe væk, både frivilligt og ufrivilligt, jeg har holdt en pause har jeg :), men da jeg så ville ind og blogge igen, hjælp jeg kunne da ikke komme ind på min blog.

Kære Blogland hvad er der så sket her på 1. - en fantastisk ting, JEG SKAL VÆRE MORMOR, se det er jo vildt stort og alle er glade, lykkelige og forventningsfulde.

Nu er jeg gået i gang med strikkepindene som har været skrinlagt i jeg ved ikke hvor mange år, og hæklenålen er igang med at lave Lille Pers Bodil.

Hvis du skulle ligge inde på en med opskrift på noget strikket tøj eller noget hæklet legetøj og krimskram som jeg om mit barnebarn ikke kan leve foruden så bliver jeg rigtig glad hvis du vil maile det til mig schufri2@yahoo.dk

Fra i dag vil der komme faste indslag her på 1.

17 kommentarer:

  1. Skønt du er tilbage ;0) og tillykke med den kommende tittel.

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt at have dig tilbage - Jeg var faktisk forbi din blog den anden dag fordi jeg kom i tanke om det var så længe siden jeg havde set dig på min blogroll - Tillykke med din kommende titel - Det bliver da SKØNT!

    SvarSlet
  3. Hejsa - og til lykke!! På garnstudios side og Kvickly og Hendes Verden kan du finde både hæklede og strikkede dyr.knus

    SvarSlet
  4. TILLYKKE Pernille:)
    - og dejligt du er tilbage igen:)

    SvarSlet
  5. Dejligt at du har fået lyst tl at blogge igen !
    Og tillykke !!!!!

    SvarSlet
  6. Dejligt at du er tilbage på bloggen. Glæder mig til at følge med. Og kæmpe tillykke med din nye/kommende titel som mormor.

    SvarSlet
  7. Stort tillykke - sikke en nyhed;) Det bliver stort. Ja dejligt du er tilbage, troede slet ikk du var her mere;)

    SvarSlet
  8. hej Pernille

    velkommen tilbage :o)
    og kæmpe stort tillykke ..
    glæder mig til at se hvor forkælet barnebarnet bliver med dejlige krea-sager :o)
    knus♥

    SvarSlet
  9. Tusind tusind tak for alle jeres kommentarer, ja jeg glæder mig lige så meget som de kommende forældre, det bliver helt sikkert en dejlig titel at få

    SvarSlet
  10. Velkommen i klubben af bindegale mormødre ...
    De taler meget og gerne om deres børnebørn, de viser billeder, de synes helt klart at netop DERES er de klogeste, skønneste og allermest dejlige af dem alle ...

    SvarSlet
  11. Nej men altså - stort tillykke! (og velkommen tilbage til blogland :-))

    SvarSlet
  12. Tillykke - det er da stort!
    Har du en opskrift på Lille Pers Bodil?

    SvarSlet
  13. Dejligt at se du er tilbage....du har været savnet!
    Og endnu engang tillykke med Mormor-titlen, det bliver bare så stort Pernille...også selvom jeg stadig vil mene du er en Bedste....he he.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  14. TILLYKKE med din nye kommende titel - en mormor? Jamen det er jo helt fantastisk ;-))

    SvarSlet