onsdag den 23. maj 2012

Åh dejlige sommer ...

Hvor er det skønt at solen den er kommet. Luca nyder at ligge i sin barnevogn og hun er også blevet rigtig god til at sove i den.... det sætter hendes mor stor pris på . Vi nyder at vi har en stor have til trods for at vi bor midt i byen.


Jeg elsker rabarber og jeg har det ligesådan med lakrids. Derfor vil jeg lave nogle lakridsmarengs her i pinsen.. mums det er en god kombination.

Glæder mig usigeligt til et par fridage hvor der bliver tid til at jeg kan få symaskinen frem og lave lidt babysommertøj....

3 kommentarer:

  1. Hvor er hun sød! Meget, meget sød. ;-)

    SvarSlet
  2. Håber da hun kan sove, det lille pus. De små sover ofte ret dårligt, når det bliver så varmt, og så så hurtigt...

    SvarSlet
  3. Betty jeg er også fuldstændig væk i hende,hun er bare sød

    Kirsten hun har lige lidt svært ved at omstille sig til at det er blevet så varmt og hun er ikke den store sover i forvejen :)

    SvarSlet