søndag den 22. december 2013

Jeg pynter ned ...♥

Mange går i disse dage og pynter op til jul ..... jeg pynter ned
Og hvordan gør man så lige det . Jo i december har der været meget julepynt oppe som ikke plejer at gøre sit indtog herpå . i julemåneden. Sådan er det når man får småfolk i huset, der bliver givet max gas på juleting.

Nu pynter jeg ned, de sidste dage bliver mere "rene" hvis man kan kalde det det.

.
Jeg vil kaste mig ud i julehandelen efter lidt værtindegaver. Mit køleskab skriger også på at blive fyldt op

6 kommentarer:

  1. Hyggeligt ser der ud som altid. Glædelig jul til dig og dine :)

    SvarSlet
  2. Tusinde tak skal du have Anette jeg ønsker også dig og dine en glædelig jul

    SvarSlet
  3. http://berbagichannel.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlet
  5. Deficiency are get a latest unless the lab tests shows me that he’s way on the high and I'm going to give my clinical trial which means I'm going to give a normal now I'm going to give the hormone for one-two three four months love King Size Male Enhancement wherever it takes in order for me to find out if that hormone alleviate the symptoms because if he's got depression weakness or when Sonya and I give the warm own and no symptoms go away that.

    http://eyebornfacts.org/king-size-male-enhancement/

    SvarSlet
  6. Four and a half she gets the withdrawal symptoms the body aches the filling up her body shaking inside out just feeling terrible and do you have any thoughts on you Pure Testo Xplode knows there something you know is it just Pure Testo Xplode that her adrenal glands have shut down completely or is there any way to jump-start a match your question is there a way to jump-start he agreed I’ll call Lance um so this is a common problem a lot of time to get he should get down to low doses if.

    http://www.idolizeadvancedeyeserumfacts.com/pure-testo-xplode/

    SvarSlet