mandag den 3. januar 2011

Et nyt år...

Et nyt år er begyndt og det får mig altid til at spekulere over hvad jeg vil bruge det til. Det er ikke så tosset at sidde og fundere lidt over tingene.

De sidste måneder har jeg skrantet - på grund af min sygdom - det ser ud til at der kommer mere styr på den i år da jeg nu har fået en diagnose og kan blive behandlet ud fra det.

Jeg har altid danset hver dag - dog ikke de sidste par måneder, men det vil jeg have indført her på 1. igen for det giver så meget glæde, og det er jo ikke en ting der er så svære at overholde.

I det hele taget skal man huske at se på alt det positive der er hver dag, det glemmer vi desværre nogle gange...

Kan du have en dejlig første mandag her i det nye år....

4 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig ide at danse hver dag. Det vil jeg tage til mig for jeg elsker nemlig også at danse- men jeg er desværre lammet i det ene ben, men hvad f.... - det er jo kun Balder der ser det og han er helt sikkert ligeglad.
    Godt nytår til dig

    SvarSlet
  2. Hej Pernille!
    Sikke da en dejlig vane :-) Jeg danser helt givet for lidt. Sødt billede.
    Ønsker dig en dejlig mandag.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Du ønskes også et godt nyt år... dejlig måde at få rørt sig på... jeg gik faktisk på danseskole da jeg var barn, og dansede med den lækreste dreng ;-)) syntes jeg den gang... elsker at danse, men gør det alt for lidt...

    SvarSlet
  4. Dans løs - og nyd det i 2011 :)
    Kan du have et forrygende nyt vidunderligt og spændende 2011. Jeg ser frem til at høre videre om kolonihaven, der med garanti kommer til at fylde en masse :)

    SvarSlet