fredag den 4. marts 2011

Jubii fredag...

Så blev det endelig fredag, jeg trænger helt vildt til weekend. Menuen i aften står på rejecocktail der kan laves i utallige varianter. Her på 1. bliver den lavet med bladselleri, advocado, mango, salat, jomfru i det grønne, granatæbler og selvfølgelig rejer... jeg er helt sikker på at det er med rejecoctail som med frikadeller - alle har sin helt egen opskrift.
Jeg lever rigtigt sundt for tiden, men nu er jeg begyndt at drømme om flæskesteg, sovs, brune kartofter, is, øllebrød med flødeskum og jeg ved ikke hvad :), men jeg er standhaftig
Kan i alle have en super fredag...

6 kommentarer:

  1. Ser ellers lækkert ud. Jeg elsker mango - men har egentlig aldrig tænkt på at kombinere det med rejer. Det må prøves ;)

    Nyd weekenden.

    ~ Karina

    SvarSlet
  2. Den opskrift nupper jeg, tak!

    Rigtig god weekend til dig!

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare sejt, at du er en standhaftig Pernille!! Her lykkes det kun én dag ad gangen for tiden... Rigtig god weekend - og nyd rejecocktailen :-)

    SvarSlet
  4. Is og øllebrød er nu ellers også godt ;oP

    Enig i at det er dejligt med fredag og weekend...glæder mig også her ;o)

    God weekend og velbekomme med salaten...lyder lækker.

    Knus
    Sanne

    SvarSlet
  5. Det lyder lækkert med en rejecoktail (lige pånær bladsellerien *GG* ) men ja man har jo nok hver sin opskrift. Lyder spændende med advocado og mango - og granatæbler. God fredag til dig også :) Knus

    SvarSlet
  6. Hold da op det ser lækkert ud :)

    SvarSlet