mandag den 7. marts 2011

Skal vi lege....

Det er da bare så sødt det her at det lige er noget for børn og barnlige sjæle som mig, hvis du har lyst til at lege med kan du printe det her .

Weekenden har været herlig, endelig lykkes det mig at få skiftet mit spisebord ud med et jeg havde stående i skuret i gården.

En ting var at det var tung for dem som skulle bære op og ned af trapperne, det andet var at det jeg så ikke skulle bruge mere var for bredt til at komme ind i skuret, det måtte jeg så bruge næsten en time på at skille ad, jeg tror ikke at der er blevet skruet på det siden det blev lavet for 70 år siden, men det lod sig gøre til sidst.

Nu kan det lige få en gang maling og så kan det stå i min spisestue indtil jeg får et langbord.

Skøn sol mandag.........

3 kommentarer:

  1. Hvis du godt kan lide søde tegninger skulle du tage et kig fordi min blog :
    http://chhans-tegneblog.blogspot.com

    Du er selvfølgelig osse velkommen på mine andre blogs :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil da straks gå ind og kigge alle dine blogs :)
    Knus

    SvarSlet
  3. Altid godt med lidt fornyelse i hjemmet.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet