fredag den 6. maj 2011

Hård sjov weekend :)...



Jeg får travlt her i Weekenden ud i det selskabelige, men sådan synes jeg det har været i rigtig mange weekender her på det sidste, men hyggeligt det er det...


Mor her er jo både bokse og cykel idiot, så selvfølgelig skal jeg se kampen i morgen med Brian. Jeg har købt kampen og jeg får et kæmpe ryk ind af min familie, bedre kan det ikke være. Det sure er at blandt andet Kato skal spille til en gratis koncert på Flakhaven her i Odense, hvis jeg åbner vinduet kan jeg måske hører det, men det er jo ikke helt det samme


Måske er nattefrosten snart ovre så jeg kan få sået disse smuksakker i en krukke, ja det går altså ikke lige at putte dem i jorden, for alt muligt manden der kommer fra ejendomsselskabet kan ikke finde ud af hvad der er ukrudt og hvad der er blomster og eftersom jeg synes det er lettest at han ordner det hele - så må de bo i en krukke, den samme skæbne kommer til at overgå mine ærteblomster :).


Der er jo som mange sikkert har læst rundt om på de forskellige blogs, forårsmarkedet her i Odense, jeg ville gerne nå og forbi, men jeg ved sørme ikke om jeg kan nå det.


Vi får jo kanon vejr så jeg vil ønske jer en solskinsweekend...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar