torsdag den 5. maj 2011

Husk lysene...

I dag er det jo Danmarks befrielesdag, en dag der var meget dramatisk i Odense. Jeg har altid lys i vinduerne, det skal jeg også have i aften, men inden da har jeg lige en mængde som jeg skal have nået.
Jeg har håndværkere hjemme, der er ved at lave noget ved vandet i hele ejendommen, så jeg har helt sikkert et køkken der lige skal ordnes . Jeg satser på at kunne gå tidligt i dag fra mit job, for der er så mange ting som jeg står og mangler, så byen skulle gerne lige traves igennem.

Jeg trænger frygteligt til noget tøj, men som regel kan jeg aldrig finde det rigtige når jeg står og mangler, der er en fødselsdag i næste weekend hvor jeg gerne lige ville være lidt fiks. :)

Her skinner solen og vinden blæser.... god torsdag til jer.....

3 kommentarer:

  1. (Psst...det med lysene, var da vist nok i aftes... ;o)...)
    Pøj pøj med de der håndværkere, og med at finde noget smukt at kunne iklæde dig i weekenden... :o)
    Knuss og kram

    SvarSlet
  2. Mener også det der med lysene var i går, men lad os nu ikke vade mere i det..... håber du når det hele!

    Rigtig god blæsende torsdag!
    Betty

    SvarSlet
  3. Det er hvad der kommer ud af at poste en indlæg man har skrevet dagen før..... griner

    SvarSlet