tirsdag den 25. oktober 2011

Jeg var heldig ....


 
I går var jeg rigtig heldig. Jeg ville så gerne have Børnenes idebog, ja jeg har da ejet den før, men ved min sidste flytning der røg der ganske meget ud.
Jeg syede den krammeand til min søster da hun var lille, jeg var nok selv 10 år og den blev syet i hånden.
Nu kommer det orange lyn (symaskinen) nok snart frem i lyset for denne gang blive den ikke syet i hånden 
Jeg har taget et par fridage så når jeg går hjem i dag har jeg fri boldgade indtil mandag



5 kommentarer:

  1. Åh, jeg bliver helt nostalgisk, for den kan jeg også huske, både bogen og anden

    Nyd dine fridage ...

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have Pia, ja jeg vil glæde mig til at lave den ♥

    SvarSlet
  3. Suk - Ja den and kan jeg godt huske :-)

    SvarSlet
  4. Hej hej
    Har lige fået en invitation til Rice lagersalg, og syntes du har omtalt dette salg i skønne vendinger :-) Vil du fortælle om der er mega mange mennesker og der er overskueligt for os jyder at begå sig på disse ø-kanter :-)
    Hilsen
    Heidi fra Århus

    SvarSlet
  5. Kan du virkelig godt huske den Camilla♥

    Hej Heide
    Ja jeg er jo til lagersalg sådan cirka hver gang og jeg må være ærlig at sige at kommer man om morgenen hvor de åbner så er det alt andet end let der er ikke bare mange mennesker, der er faktisk mere end sort også for en jyde :) :) sidste gang prøvede vi at komme om eftermiddagen om fredagen, det skal siges at vi var tvunget til det :), men hold da op det var en lettelse, vi kunne gå rundt og se hvad de havde uden at blive trampet ihjel. Jeg tror helt sikkert at det er den løsning vi selv vælger denne gang, og Heide der er mange gode ting at få fingrene i, så jeg ville klart tage turen til Odense.
    Skriv endelig igen hvis der er mere jeg kan hjælpe med
    Kærligst pernille

    SvarSlet