onsdag den 22. februar 2012

Long time ago.....

Hvor er det da egentlig længe siden at jeg har skrevet noget om Feng Shui eller bevidst boligindretning, det er sørme ikke fordi at jeg ikke bruger det mere herhjemme på 1.
Jeg sover altid i sengetøj der enten er rosa eller creme i nuancerne . De ligger tæt på hudens egne farver og gør meget for ens glød... den bliver lidt mums af det. Mit soveværelse ligger også i kraftfeltet for kærlighed så de farver er perfekte til mit rum
Derfor var det lige win win da jeg så dette sengetøj hos H og M  Home og det var sat ned til det halve. Posten kom med det i går og selv om jeg ikke lige er skide vild med flæser som der er på hovedpudebetrækket så går det nok....
 
De her Magnoliagrene bliver jeg nødt til at købe nogle med hjem af.... de er bare sindsyg smukke og vil helt sikket skabe dejlig energi... det lugter af forår
«

3 kommentarer:

  1. Fint sengetøj, pudsigt nok, jeg troede du kun var til hvidt, hvidt ...

    SvarSlet
  2. Ja Pia jeg er også til meget hvidt, og jeg har faktisk boet næsten helt hvidt :), nu ved jeg ikke lige hvad der er sket men der er sneget sig utallige grå og sorte tingester ind her på 1. men jeg bor stadigt meget lyst ♥

    SvarSlet
  3. Det skal jeg da lige ind og tjekke ;) Vildt flot, selvom jeg heller ikk er til flæser;)

    SvarSlet