onsdag den 23. juni 2010

Lav et print....



Jeg har fundet en side hvor der er en hel masse herlige print, der er mange flere end dem jeg har vist her. Hvis du klikker på billedet kommer du ind til siden med de mange print.
Så nåede vi Skt. Hans og vejret er helt med os her i Odense, der er tradition for at der bliver afholdt bål på Engen, det tiltrækker flere tusinde mennesker og i aften bliver helt sikkert ingen udtagelse, der kommer forskellige og optræder blandt andet Peter Belli og Jacob Sveistrup, jeg ved ikke om jeg har overskud til at tage afsted, alternativt må jeg lave et lille bål i min Weber:)
Skal du holde Skt. Hans på nogen særlig måde.....

2 kommentarer:

  1. Det er en stor Skt.Hans fest i holder i Odense,men det trækker jo også gerne mange til, når der er underholdning. Vores boligforening holder skt.Hans fest med bål i det område hvor vi bor, så der går vi op en tur.

    SvarSlet
  2. Det lyder til at være et mægtigt tilløbsstykke i Odense, men det er ikke altid, at man orker at skulle afsted til noget midt i ugen.
    Men der er heller ingen Sankt Hans fest til mig, det kender de ikke hernede og kigger med store undrende øjne, når jeg fortæller om det ☺.

    SvarSlet