torsdag den 10. juni 2010

Ugens måske kødløse....


Kartoffelfrittata er en slagt italiensk æggekage hvor man kan bruge alle mulige slags grøntsager og rester, den kan spises både kold og varm. Så man bestemmer selv om den skal være kødløs eller ej. Hos os står den på menuen i aften, hvor der skal ses lidt optagt til VM i bold, ja jeg hører jo til en af dem der glæder mig til at VM går i gang.
De sidste dage har været hektiske , Cecilie har gået til eksamen og til trods for at jeg ikke må skrive noget så kan jeg da sige så meget at det ikke er muligt at score højere end hun gjorde - så det er jo mere end supert. Jeg er sgu stolt !
Kan I have en rigtig god dag derude i blogland.....

7 kommentarer:

  1. Tillykke med Datteren !
    Jeg forstår din stolthed:-)
    Og den kartoffelfrittata ser så indbydende ud. har du også lagt mærke til tærten med bær ?
    Mums !

    SvarSlet
  2. Der findes ikke noget bedre end at være en pave stolt mor.

    SvarSlet
  3. Ved du hvad Miri den er altså også rigtig god fordi man lige kan tømme sit køleskab :) de har mange rigtige gode opskrifter derinde og jeg skal da lige ind og se den tærte :)

    Det har du helt ret i Mette :)

    Knus til jer

    SvarSlet
  4. Tillykke med datteren - kan godt forstå du er stolt! Knus

    SvarSlet
  5. Først - Tillykke med Cecilie :-) Hvor ER hun sej !!!

    Dernæst - muuuuums det ser lækkert ud det der. Jeg gad altså godt spise hjemme ved dig hver aften, det er altså så lækkert det du disker op med.

    KH Maria

    SvarSlet
  6. Til lykke med din datters flotte resultat.
    Så er det sgu i orden at være rævestolt - det skal man faktisk være ;-)

    Sådan nogle 'tøm dit køleskab'-retter er bare en rigtig god opfindelse; specielt når det også både smager godt og er sundt.
    Den frittata skal snarest afprøves.

    SvarSlet
  7. Tillykke med datterens flotte resultat, hvor er det skønt for jer begge. Jeg forstår godt, at du er vildt stolt af hende.
    Den ret, den ser utroligt indbydende ud, mon ikke den snart skal på menuen.
    Knus til dig fra Holland

    SvarSlet