fredag den 18. juni 2010

Udsalg...

Her i formiddag har jeg haft forladt min arbejdsplads for en kort stund :) - der var udsalg hos Rice og Aspergren, ja mærkeligt nok så købte jeg ikke særlig meget, aldrig har mit dankort skulle trække så lidt hos Rice, men der var så mange mennesker at det ikke rigtigt var til at komme til at se hvad de egentlig solgte.
Hos Aspergren blev det til et par få ting, i øjeblikket er jeg stadig på arbejde, jeg glæder mig til at komme hjem og få pakket mine ting :)
Kan I have en dejlig fredag

3 kommentarer:

  1. Det er nu altid så spændende, at se hvad du køber når du er på udsalg Rice og Aspergren.
    Kan du have en god weekend.

    SvarSlet
  2. Hvis det er billeder af hvad du har købt, så er jeg misundelig... ;)
    Knuss

    SvarSlet
  3. Tak skal du have Manna, jeg håber også at du får en dejlig weekend

    Pi du skal nu ikke være misundelig dine ting de var da også bare for lækre

    Knus til jer begge

    SvarSlet