torsdag den 5. august 2010

Nostalgi...

Ja ja vi er heldige her i Odense - iaften er der gratis koncert i Kongens Have med Rugsted og Kreutzfeldt - ren 80èr musik. Til opvarmning kommer Medina, så der er ingen tvivl om at der bliver fyldt med mennesker- HVIS DET ALTSÅ HOLDER TØRVEJR....

I går gik jeg lige på Youtube for at opfriske Rugsted og Kreutzfeldt - men hallo det er ligesom at køre på cykel - lige så snart at jeg hørte de sange så kunne jeg dem jo !!!!! og Medina ja hende har jeg styr på.

Så kryds fingre for at vejret holder så vil vi holde en fest her i Odense i aften...

5 kommentarer:

  1. Ja vi er heldige - men jeg blev nu skuffet da jeg så og hørte dem tidligere på året.

    http://www.catarina.dk/2010/07/26/rungsted-og-kreutzfeldt/

    SvarSlet
  2. øj det gad jeg godt.
    Var helt vilde med dem i mine unge dage. Så I er heldige jer der bor i Odense. Det er dejlig by.
    God fornøjelse

    SvarSlet
  3. Havde godt hørt at I skulle have "fornemt" besøg i aften i Odense ;-))

    Krydser fingre for Jer - var nemlig fuldstændig forgabte i R og K i mine unge dage - for ganske få år siden ;-)) host, host ...

    SvarSlet
  4. Åh-ja, jeg har også rigtig meget lyst til at tage derind, men skal tidligt op imorgen og bla bla bla.
    Hvis vindretningen er rigtig, kan jeg høre koncerterne ;)
    God fornøjelse

    SvarSlet
  5. Åh jeg krydser alt hvad jeg kan!... Go' fornøjelse... :o)
    Knuss

    SvarSlet