tirsdag den 15. november 2011

Hjælp og kampklar ...


Jeg vil mægtig gerne strikke sådan en lille kjole/tunika ala den her.
Er der nogen der ligger inde med en opskrift så må i meget gerne sende til mig schufri2@yahoo.dk eller evt linke til en opskrift, jeg synes ellers at jeg har rigtig mange opskrifter, men den her har jeg altså ikke..

Nå men ellers går det godt her i Odense, min søster og jeg er ved at gøre os kampklar til at tage på Lagerudsalg hos Rice på fredag. Faktisk så har vi taget dagen fri så vi rigtig kan give den gas, jeg håber da på at vi kan gøre nogle kup ;)

Sidst købte jeg det lilla tæppe med de hæklede blomster, det er vildt flot og dejligt blødt...... my good Hugo elsker det, han ligner en ren engel når han ligger og hygger sig i det, så mit hjerte har givet efter.... jeg er sikker på at han håber på at jeg gør nogle gode kup denne gang også :)

4 kommentarer:

  1. Jeg har en , der ligner rigtig meget.

    SvarSlet
  2. Åh Lone det ville jeg bare være så glad for, er det en du sælger i din biks eller hvordan ligger det med det ♥

    SvarSlet
  3. Aiii, hvad tid er det der er lagersalg- og er det nede på Havnegade? Arbejder jo en spytklat fra Havnen...

    SvarSlet
  4. Ja Helle det er nede på Havnegade i nr 100 og hos Rice er det fredag og lørdag fra klokken 9

    SvarSlet