lørdag den 26. november 2011

Jeg skal klone...



Jeg har fået opskriften på den øverste gravhund af Pi, den skal så lige laves lidt om så den kommer til at ligne de gravhunde der er på billedet denunder, tænker at jeg bare lige laver lidt om ved hale, øjne og ører... jo jo man er ved at udvikle sig til en hæklehaj :). jeg er vild med alt det legetøj der er lavet af Anne Claire Petit - nedenunder er der et lille udvalg af dem
Nu prøver jeg at kopier :) nogle af dem.

Men først skal der gøres rent her på 1, her ser ikke godt ud i dagslys, til hverdag går jeg når det er mørkt og jeg kommer først hjem når mørket igen har sænket sig.... her er godt nok pænt til hverdag :)

3 kommentarer:

  1. º°❤
    Olá, amiga!

    Passei para conhecer o seu blog.
    Lindo, agradável e diversificado.
    Amei seus trabalhos... esses cachorrinhos estão maravilhosos... super trabalhados e cheios de detalhes bonitos.

    Bom fim de semana!
    Beijinhos. º° ✿
    ♫° Brasil
    ·.♪
    ❤♥

    SvarSlet
  2. Skønne, skønne hunde! Må snart se at få gang i den hæklenål igen! ;o)

    SvarSlet
  3. Søde gravhunde - jeg er ked af at jeg ikke er god til at hækle, jeg har så svært ved at se, hvor jeg er nået til i projektet.

    Rengøring, åbn dørene i dag, så skal jeg love dig gennemtræk og ikke et støvkorn vil være efterladt :)

    SvarSlet