onsdag den 16. november 2011

Julemood.. hvor ?

Jeg ved ikke lige hvor min julestemning bliver af :), mit pyntegen er på ingen måder kommet op i mig.
Et rigtigt juletræ bliver det helt sikkert ikke til i år, har overvejet et lille spinkelt lærketræ der kan stå med noget pynt i stil med det her, mit trænede øje har set at der hænger pynt på fra Rice, jeg har det nemlig selv...
Det her lille træ minder mig om et år hvor vi på mit arbejde, traditionen tro var ude og hente juletræer i skoven
Med frit valg på alle rækker kom de fleste tilbage med et der var fire meter i omkreds og 27 meter højt : Eneste barnet og jeg havde fældet det mindste og skæveste fordi jeg lige havde en ide om at det skulle se sådan ud.
Da vi kom tilbage med træet kiggede alle godt nok noget undrende på os, hvorefter Eneste barnet sagde, ja vi kunne ikke få over vores hjerter at træet det skulle efterlades i skoven, det må jo ikke være sjovt at være lille og grim og aldrig komme med nogen hjem. Det var altså hylende morsomt og siden har de altid holdt meget øje med hvilket træ vi fælder...

Og så er jeg ret spændt på hvordan det her projekt som Pi er ved at lave til mig ender med at komme til at se ud, det er jo ligeså godt som juleaften...

Nu vil jeg lige gå over og se på et lærketræ...

4 kommentarer:

  1. Ingen grund til panik - der er stadig et par uger til december :-D

    Jeg overvejer, om vi skal pynte op allerede første advent i år, eller om jeg skal skåne gemalen til 1. december. Elsker dog at drille ham, så måske jeg skal snige et par nisser frem allerede ugen før... sådan bare for at provokere ;-)

    SvarSlet
  2. Hehe jeg synes du skal drille ham og sætte dem op ugen før. Jeg sætter det der skal op den 1 søndag i advent ♥

    SvarSlet
  3. Hey det skal nok komme bare vent- her er heller ikke noget julemood endnu - det kan være vi skal opfinde det på dåse :)
    tror nå bi når 1 advent og duften af gløgg og æbleskriver spreder sig .....så kommer stemningen snigende :) Lavede du ikke et fint juletræ af masking tape sidste år? Eller husker jeg forkert

    SvarSlet
  4. Nej jeg har slet ikke arbejdet i det der masking tape så det må du have set et andet sted ♥

    SvarSlet