tirsdag den 22. november 2011

Pillearbejde...

Jeg har købt de to bøger der findes med hæklede dyr og nu er jeg gået i gang med en barnevognsranke til Baby Schufri . Eneste Barnet har bestemt at den kun må være sort hvid og lyserød. Så det første jeg har kastet mig over er en ko, jeg er vild med dens patter, men det er godt nok noget af et pillearbejde at sidde med de her små ting

Fåret her bliver nok det næste der skal på ranken, jeg skal nok vise det færdige resultat når jeg engang bliver færdig..

Og bemærk så lige at jeg har lavet en ny juleheader...der er jo nogle de siger at julen nærmer sig :) :)

9 kommentarer:

  1. Næh hvor hyggeligt - jeg er igang med Pelle Pingvin fra samme bog! :) Måske har du knækket koden til den "magiske ringe" - ellers er der en video på youtube der forklarer det :) God fornøjelse! :D

    SvarSlet
  2. Hej Anne, jeg har knækket koden, den er ganske smart. Pelle Pingvin kommer også til at være med i min ranke, men det orange bliver skiftet ud med lyserødt :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare godt Lone :)der er jo også længe til marts :)

    SvarSlet
  4. Årh hvor er du bare kreativ Pernille;) De er super søde de dyr;)
    Din header er fin fin - jeg ville os gerne ha lavet min om, men ka ikke hitte ud af det;(

    SvarSlet
  5. Tusind tak skal du have Dorte, det er ikke så svært at lave sådan en header, den bliver bare lavet som en billedcollage og så sat ind, du kan evt lave den i gratis programmet picnic ♥

    SvarSlet
  6. Du er blevet en skrapsak til at hækle.
    Hvor var det dejligt at møde dig.

    SvarSlet
  7. Årh hvor er de nuserkære! ♥
    Hvis jeg kunne hækle, ville jeg straks kaste mig over dem :-)

    SvarSlet
  8. Hej Mette, det var også rigtig hyggeligt at møde dig, du kan tro at vi kommer over til Øen ♥

    Piskeris jeg kunne faktisk heller ikke hækle ret meget for et stykke tid siden, men jeg har bare kigget på Youtube og så er det ikke så svært :)

    SvarSlet