fredag den 9. december 2011

Helt helt fantastisk....


I går var jeg med de kommende forældre til en 3d scanning. Det var helt helt utroligt. Vi kunne sagtens se hvordan Baby så ud. Det vigtigste var selvfølgelig at hun havde det som blommen i et æg. Hun er vild yndig, men det er jo nok fordi at hun er mit barnebarn at jeg synes det. Jeg har valgt ikke at bringe nogle billeder af hende her på min blog, til trods for at jeg har fået masser af hende.

I stedet vil jeg da give jer en rigtig god ide.... et gavekort i en snekugle
I kan finde en diy her

Jeg håber at jeg får en weekend hvor jeg kan være helt vild kreativ, for der er rigtig meget jeg gerne ville have lavet.

I aften skal vi have julemad, flæskesteg, rødkålssalat, timiankartofler, honningbagte selleri, rosenkålssalat, brune kartofler, og selvfølgelig lidt sovs. Eneste Barnet rejser til Mexico på søndag og er væk hele julen, så hun skal da ikke snydes....

3 kommentarer:

  1. Det må have været en fuldstændig fantastisk oplevelse, tænk, at man nu om dage kan se sit kommende barn/barnebarn ;-)

    Dejligt, I har hygget Jer, inden afrejsen for eneste barnet...

    SvarSlet
  2. Det er en rigtig sød og let idé - tak for inspirationen :-)

    SvarSlet