tirsdag den 20. december 2011

Knockout rensdyr...

Jeg har lavet et rensdyr fra Stof og Stil. Godt nok blev han blandt andet til under en hel nats boksning i lørdags, men halløj han har da godt nok lige også fået nogle overarme der vil noget, måske bliver han lidt mere normal at se på når han bliver helt færdig.
I julegave har Mormor og Baby fået en dukkevogn af mormor og Baby :), da Baby ikke er her endnu, ja så har mormor altså pakket op der skulle nemlig lige laves sengetøj til...
Og produktionen forsætter :):)... der er ideer nok at tage af
Kan I have en dejlig 20. december derude..

6 kommentarer:

  1. Rigtig dejlig blog du har her :)

    Og noge gode idéer du kommer med :)

    Der må jo være tale om et bokserensbyr ;)

    Også god 20. december til dig.

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have Jenny, ja der er lidt bokser over det rensdyr :)

    SvarSlet
  3. Pernille tjek lige min blog --du har vundet et etui i min give away ;-)

    SvarSlet
  4. Nej hvor fantastisk helle, jeg plejer aldrig at vinde noget hvor er jeg glad

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Jeg vil ønsker dig en glædelig jul glædelig.
    Knus conny

    SvarSlet