søndag den 11. december 2011

Rudolf på 1. og håndboldtæppe ...

Jeg har længe gerne ville eje et rensdyrskin, nu har jeg købt et for nogle penge jeg fik i gave, men ak nu fiser pernille rundt her på 1. for at finde ud af hvor det skal være, eller om det skal tilbage til butikken igen :)
I bogen blød begyndelse står der at en Baby næsten ikke kan leve uden et tyndt tæppe strikket i uld. Det kan vi jo ikke have.... jeg har slået op til at kunne nørkle på det når der er håndbold.

Det går fint og planmæssigt her, jeg har ikke fået købt en eneste julegave, men jeg tænker at jeg nok når det..

3 kommentarer:

  1. Det kunne have været mig der havde købt et rensdyrskind, uden at vide hvor jeg ville have det og stærkt i tvivl om hvorvidt jeg overhoved skulle eje det. Så.... meget velkendt situation.

    SvarSlet
  2. det er først jul om nogle dage, men håndbolden er lige nu, rettere igen i morgen - jubii !

    SvarSlet
  3. Griner ja man kan da lige gå og ønske noget og så ikke vide hvor man vil gøre af det :)

    Pia det er meget spændende med det håndbold, nu må vi se hvor langt vi kommer

    SvarSlet