onsdag den 28. december 2011

Gulddreng på dope ....

Posted by Picasa
Hugo har det ikke skide fantastisk med fyrværkeri. Han gør som en gal og bliver noget fustreret over at han sådan skal passe på hele tiden.
Derfor prøvede vi sidste år at få noget ved vores dyrlæge som hjalp ham gennem nytårsaften. Selv om jeg først synes at det var lidt ubehageligt at se ham sløv, så må jeg indrømme at det var bedst for ham, og det er hvad det handler om..

Derfor skal jeg lige til dyrlægen i dag og have et par piller til ham til på lørdag.

Og nej Hugo har ikke fået ny hundekurv. Det er en Leander Vugge som skal bruges til Baby Schufri. Vuggen  er super smart når man som Eneste Barnet ikke har oseaner af plads.
                                      
Skøn onsdag til alle..

5 kommentarer:

  1. Det er rigtig synd for hundene - ja dyr i det hele taget - med det fyrværkeri. Hader det! Kenzo bliver tosset og vil fare efter det hvis han fik lov. Men det gør han ikke. Han får nogle piller der hedder Zylkene som IKKE gør ham helt dopet men han slapper bare lidt mere af. Det er synd han skal stå og gå sådan hele aftenen. Godt nytår til jer - forhåbenligt uden for meget fyrværkeri. Knus

    SvarSlet
  2. Den er altså super sød, den vugge... har godt set den før, på billeder.

    Jeg har to hunde, den gamle er totalt ligeglad med bulder og brag. Men den unge - nu 3½ år - er frygtelig bange. Løber rundt i huset, gøer i et væk osv. Jeg fik piller til ham sidste år, som kun gjorde det hele værre. I år har jeg fået nye, håber meget de hjælper bedre. Må jeg spørge hvad det er for piller du får til din Hugo?

    SvarSlet
  3. Baby-hunden skal også dopes, for ellers så ligger hun og ryster og gøer hele nytårs-døgnet...og det ville bare være så synd for hende... :o)

    SvarSlet
  4. Hej Anette, jeg har prøvet med Zylkene men det hjalp slet ikke nok så jeg var nødt til at ty til det andet, men det er kun den ene aften, de andre aftener må vi tage det hen ad vejen når de skyder af.

    Kirsten det er nogle der er på recept og der er to slags efter hvad jeg kan læse mig til . Det er Plegicil og Alprozolam.

    Ja Pi det ville være synd for Baby hunden, Hugo ryster ikke men skaber sig som en gal og det er ikke til at holde ud hverken for ham eller os

    SvarSlet
  5. Plegicil fandt vi hurtig ud af var en dålig løsning vores hund ligger lige nu og kæmper med sit liv som indsats og det ser ud til vi mister ham muller er fra maj 2010 og vi snakket med vores dyrelæge om Plegicil de glemt bare lige og sige man skal se de bivirkninger de kan have så når lægen siger navnet Plegicil lad alle alamklokker ringe husk det kan koste jeres hund livet

    SvarSlet