tirsdag den 28. september 2010

Så let er det...

Ifølge denne her artikel skulle det her være verdens bedste maveøvelse man skulle kunne få en flad mave på ganske kort tid - vi skal da lige have afprøvet den her på kontoret :)

Og ikke nok med det, nu kan man også tabe sig ved at drikke mælk...... forklaringen skulle være at mælk giver en mættende fornemmelse, så ifølge undersøgelsen skal man helst drikke et par glas om dagen - ja det er utroligt hvad der hele tiden bliver fundet ud af, jeg tror bare at man skal bruge sin sunde fornuft for den ene dag må man ikke spise det ene og det andet og næste dag så er det noget helt andet man skal undgå.
Ellers går tilværelsen ganske glat her i Odense, jeg er ved at gøre mig klar til at tage en tur til Hovedstaden på fredag hvor jeg skal besøge en ganske skøn kvinde, jeg glæder mig helt vildt..
Kan I have en dejlig tirsdag......

3 kommentarer:

  1. Øvelsen skal da lige ha' en chance. Det ligner noget, jeg kan klare :)

    SvarSlet
  2. Tak for de søde ord... :o)
    Jeg glæder mig også rigtig meget til at du kommer på weekend herovre... Burde måske udsende en lokal advarsel i en bred radius heromkring...fordi der kommer til at lyde højlydt latter og snak i stride strømme, er jeg sikker på... Og vi skal jo også slide på de københavnske fortorve på den rute jeg har lagt for vores shopping raid... :o)
    Kom nu snart fredag... :o)

    SvarSlet
  3. Lone jeg synes også at det ser tilgeængeligt ud :) vi må prøve
    Knus


    Pi jeg glæder mig bare så meget til at komme over, det kan godt være at du skal sende en advarelse ud, og jeg glæder mig rigtigt meget til at se den dødsrute du har lagt til os :)
    Knus

    SvarSlet