tirsdag den 19. oktober 2010

Det kører....


Det går rigtig meget fremad med mig så det er skønt. Dagene bliver brugt på at komme til kræfter, jeg har stadig noget infektion i kroppen, men det er ikke noget at tale om.

Jeg er alt andet end aktiv :), men sådan må det bare være de næste par dage, der bliver siddet i sofaen og set fjernsyn. I morgen skal jeg lige prøve at ud og gå en lille tur, det er jo til at få økuller af at sidde og kun kigge på sine fire vægge. Der skal købes en fødselsdagsgave til min kære svoger og jeg skal også lige forbi min genbrug som jeg ikke har besøgt de sidste to måneder. Jeg mangler nogle små skåle i glas og så jagter jeg nogle fine lysegrønne glas. Den lille hund som i kan se på billedet fandt jeg også i en genbrug til 5 kr, den er så grim at den faktisk er meget sød.

Om lidt får jeg besøg af mit barns farmor så jeg vil lige gå hen og finde nogle kaffekopper frem

Kan I alle have en dejlig tirsdag...

6 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt.
    Fortsat god bedring :)

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre det går fremad. Jeg kender godt det med at trænge til at se andet end hjemmets 4 vægge. Jeg var jo sygemeldt i 3 måneder. Det var godt nok lang tid. Håber du snart er helt frisk igen. Knus

    SvarSlet
  3. Det lyder som en god idé med lidt frisk luft,og godt at det går fremad...Fortsat god bedring...

    SvarSlet
  4. Dejligt, at det går fremad med dig. Nu kan du forhåbentlig se enden på hele sygdomsforløbet.
    At få besøg i sådan en situation er lige præcis, hvad man har brug for. Fortsat god bedring.

    SvarSlet
  5. Tak skal du have Pernille

    Ja Anette det er ikke sjovt at være sygemeldt og jeg har også prøvet alle de der måneder, det er altså noget der kan drive en til vanvid.

    Kære Reje tusind tusind tak.

    Johanne jeg kan se en ende på det her, nu skal jeg bare udredes så de forhåbentlig finder ud af hvad det skyldes så jeg ikke skal have flere af de anfald, det tager alt for meget på kroppen

    Knus til jer alle

    SvarSlet
  6. Det lyder godt, det går li'så stille fremad for dig.
    Fortsat god 'opladning' ;-)

    SvarSlet