mandag den 4. oktober 2010

Herlig weekend...

Jeg har været udenbys her i weekenden, København er blevet travet tynd sammen med Pi - Andrea.
Det har været et par forrygende dage hvor der er blevet shoppet og snakket.
Pi havde planlagt en rute til os, det skal jeg nok komme tilbage til på et senere tidspunkt, på Strøget aflagde vi besøg på Royal Cafe og det var en dejlig oplevelse, der var utrolig flot og helt klart et besøg værd.
Retro Villa havde reception på deres nye butik, så der var vi også forbi og blev trakteret med hjemmebag og diverse andre lækre sager, en sød lille hyggelig butik hvor man kan finde ting der ikke lige er alle andre steder.

Vores rute var lang og stakte sig over 2 dage, jeg er meget interesseret i om der er nogle der ved hvor man kan købe nye ben :) for mine der ikke er for lange i forvejen er helt sikkert blevet 10 cm kortere .

Nu er jeg tilbage i Odense og hverdagen igen, men hvor har det været dejligt lige at få luftet skørtene lidt...

Kan I have en dejlig dag...

3 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig weekend, billederne ser også lækre ud.
    Knus.

    SvarSlet
  2. Du har haft den bedste lokale guide, jeg kan tænke mig..
    Jeg for helt lyst en tur til hovedstaden.

    SvarSlet
  3. Dejligt at få sådan en oplevelse. Min søn bor tilsvarende i Odense (jeg/vi bor på Sjælland), så jeg tænker på at skulle en tur til Odense; der må da også være en del dejlige butikker.......

    SvarSlet