onsdag den 6. oktober 2010

Gid det var så vel...

Men det var altså bare en drøm, der er absolut ikke rent her på 1. Jeg har desværre store problemer med min ryg, det er noget der sker et par gange om året og det er mere en træls, jeg kan næsten ikke bevæge mig rundt så nu har jeg bestilt tid til behandling - rengøringen den må nok vente.

Jeg går på arbejde hvilket jeg nok ikke burde, men jeg har det rigtig skidt med at skulle melde mig syg, sådan har det altid været - heldigvis kan jeg flexe så jeg prøver at få lidt kortere dage - det går nok det hele.

Netop nu ser det ud til at der kommer en masse regn her over Odense, jeg vil glæde mig til jeg kommer hjem og kan putte i sofaen med stearinlys og chai latte - jeg fik købt en sukker fri variant i går og den kan helt klart anbefales.

Dejlig onsdag til jer.....

2 kommentarer:

  1. Åh din stakkel... :o(.
    Pas nu på dig selv...det gør dit job/din arbejdsgiver ikke!... Og lyder da skønt at du fik fat i sukkerfri chai latte... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  2. God bedring Pernille. Knus.

    SvarSlet