torsdag den 21. oktober 2010

Royale fornemmelser….

Jeg har omtrent verdens mindste badeværelse, et badeværelse der er typisk for da man byggede i sidste århundrede, ja der var der sikkert ikke engang wc her for i gården kan man stadig se det rum hvor der engang var das. Det er faktsik så lillet at det ikke engang er en almindelig standard dør, der er derude.wc

Nu har jeg besluttet mig for at det skal laves om, og ja det skal være vildt overdrevet. På bagvæggen som i kan se der skal der tapet på, og det skal være det her fra Pip studio som jeg har været forelsket i rigtig længe

pip

I loftet skal der hænge en lille prisme lysekrone, hylden på bagvæggen skal erstattes af en glashylde og der er indkøbt en sølvspejl, der skal være over håndvasken ( det er en mini håndvask som i en campingvogn), nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg skal ligge på gulvet.

Jeg tror det bliver så flot og jeg glæder mig til at få det lavet.

Jo tankerne kører når man ligger i sengen og slapper af.Det spisekammer der var her ,da jeg første gang så lejligheden er lavet om til “badeafdelingen”, stort er det ikke, men det fungere smadder godt, nu vil jeg lade tankerne flyde og finde ud af hvordan jeg kan lave det om til det ultimative “wellnessbad” i ren zen zen stil :)

Dejlig dag…

9 kommentarer:

  1. Det lyder super fin.....Det der pip tapet, har jeg selv kigget på til min kolonihave....det er bare det skønneste!
    Måske vi får lov at se det færdige resultat!
    God arbejdslyst!

    Betty

    SvarSlet
  2. Det tapet er skønt !!
    Jeg tror det toilet bliver et dejligt sted :-)

    SvarSlet
  3. Det bliver så flot Pernille!!
    Hjemme hos os er der desværre hvide flise roveralt på badeværelset, men en fesen blå "bort" eller hvad man kalder det og et smågrimt badeværelsesmøbel i sån noget mørkt træ, så mulighederne er begrænset..

    SvarSlet
  4. Oh la la - det bliver så flot, man næsten ikke kan nænne at bruge det....hvad med et spejl på en af væggene, så det synes større?? sejt tapet

    SvarSlet
  5. Wauwww jeg tro at det bliver super godt. Glæder mig til at se resultatet

    SvarSlet
  6. Hvor ser din blog altså bare hyggelig ud :-) Følger lige lidt med ;-)

    Vh Michelle
    michellesmodeslam.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Det skal nok bliver super fedt.
    God weekend

    SvarSlet
  8. Ja Betty er det ikke bare yndigt, jeg glæder mig til at få det hjem.

    Miri jeg tror også bare at det bliver så fedt.

    Miss Muffin det kender jeg godt til det er der nemlig på mit andet badeværelse og det begrænser det godt nok noget.

    Lone jeg havde tænkt på det med spejlet, men jeg ved ikke om du kan huske hvor lille det rum faktisk er så der er næsten kun den bagvæg hvor jeg vil sætte tapet op :)

    Unikarina jeg glæder mig også til at se om det bliver som jeg forestiller mig.

    Dejligt at du følger med Michelle og supert at du har lagt et link til din blog jeg vil straks gå ind og kigge

    Conny jeg håber også på at det bliver et godt resultat.

    Jeg skal nok vise jeg billeder når det bliver færdigt, der går nok en 14 dage inden at jeg får det lavet for kræfterne skal lige være helt i top

    Tusind tak for alle jeres kommentarer

    Knus pernille

    SvarSlet
  9. Super-inspirerende! Det bliver fantastisk!

    SvarSlet