onsdag den 20. oktober 2010

Jeg bliver så fed….

Ja nu er det ikke lige mig, men Gulddrengen Hugo jeg taler om her :)

hugo

I går havde vi besøg af Cecilies farmor og her stod den på flødeskum og kakao – kunnne man lide resterne – ja.

Mig – ja jeg bliver ikke federe, men jeg bliver nu heller ikke tyndere de rigtige steder, havde da lige troet at den her omgang ville have gjort noget godt for mit tajlemål – men ak nej snydt igen :), jeg håber dog stadig på at der er røget et par centimeter når min mave falder på plads – der står stadig noget væske i mig.

Nu har jeg lige læst at det er bedst hvis kvinder har et lårmål over 60 cm det skulle minske risikoen for hjertekar sygdomme – kære vorherre – du har bygget mig helt forkert…. smil

Vi skal til fødselsdag – heldigvis kører min mor mig hjem når kræfterne slipper op, men det bliver dejligt at komme udenfor de her 4 vægge, selv om de er hyggelige.

4 kommentarer:

  1. Hugo du må passe lidt på med de fede sager :P Godt du kommer lidt ud :P Knus

    SvarSlet
  2. Hi, han ser ud til at nyde flødeskummet ham Hugo, hvor er han sød.....Min fedt lagrer sig også de forkerte steder...;-D . Godt at det går fremad med dig....

    SvarSlet
  3. En af mine katte havde hele hovedetr nede i en piskekande med flødeskumsrester forleden....den så sjov ud! Fortsat god bedring!

    SvarSlet
  4. Flødeskum er altid et hit hos de behårede venner :)
    ...og vi synes nu også at det er OK sommetider.

    God bedring til dig - og jeg håber at du kommer ud og nyder solen lidt i dag. Lige nu ser himlen i hvert fald fantastisk ud.

    SvarSlet