torsdag den 11. november 2010

Bambi er flyttet ind...

Jeg har købt den lille Bambi hos Emilies hjørne - er han ikke bare cute, på billedet her bor han stadig hos Margith, men nu bor han altså hos mig her på 1., jeg håber at jeg kan finde noget familie til ham, men indtil nu har jeg ikke haft held til det, skulle du falde over nogle familiemedlemmer til min lille fyr må du endelig give mig et vink.

I aften skal jeg til Binko Banko - ja I læste rigtigt, jeg har været til Banko to gange i mit liv, og der har jeg ikke vundet en dyt, nu bliver der holdt på min arbejdsplads så derfor skal jeg da selvfølgelig være social og deltage - JEG VIL VINDE !!!!

10 kommentarer:

  1. Så fin en lille fyr- håber han snart får nogle venner :-)

    SvarSlet
  2. Åhhh hvor er han da bare nuser.. :o)
    Jeg skal nok holde øje på min vej rundt i KBH... :o)
    Og selvfølgelig vinder du noget i aften... ;o)
    Knuss og tanker... :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er den sød, din lille Bambi :-) Og rigtig god fornøjelse i aften!
    Klem :)

    SvarSlet
  4. Jeg har lige set en bambi magen til hos hverdagshjem. Den har heller ingen øjne. Det er da underligt. Jeg troede, at de var gået af i kraftig rengøring.

    SvarSlet
  5. super sød lille bambi -
    han må da ønske lidt familie....
    go´fornøjelse med binko banko i aften - krydser fingre for gevinst
    kh

    SvarSlet
  6. Held og lykke med pladerne i aften

    Der er nu noget hyggeligt ved banko - som jeg også spiler for lidt - vi har dog husket at spille med på TV2 et par gange.

    På min gamle arbejdsplads var der banko hvert år til jul, hvor firmaet lukkede til middag og vi først fik en gid gang julefrokost med en enkelt øl og en enkelt snaps sammen, hvorefter der var kaffe, småkager og banko.
    Det var en rigtig hyggelig tradition, hvor vi spillede og småsnakkede i de tre timer det varede...

    SvarSlet
  7. Tusind tak for alle jeres kommentarer, ja jeg vil vinde en gevinst i aften, men ved I hvad det er altid de samme der sidder og skovler gevinster ind, jeg må vælge de forkerte plader, eller også må jeg have held i noget andet, og nej det er ikke kærlighed for den har jeg altså lige skrottet for øjeblikket :)

    Kan I have en god aften og kryds fingre for mig

    SvarSlet
  8. Hej Pernille!
    Tror den lille bambi kommer til at trives i sit nye hjem :-)

    SvarSlet
  9. Kære Pernille

    Faldt helt tilfældig over din blog for nogle uger siden, og nu er jeg helt afhængig af at læse den.
    Jeg synes du er en fantastisk quinde, super kreativ og positiv.

    Mange hilsner
    Tina fra Odense

    SvarSlet
  10. Margith han er allerede faldet rigtig godt til her, nu står han med en lille hund og de slås slet ikke :)
    Knus

    Tusind tak Tina for de meget pæne ord, det vil glæde mig rigtigt meget hvis du kigger forbi og læser med, det var sødt af dig at skrive en kommentar.
    Knus pernille på 1.

    SvarSlet