onsdag den 3. november 2010

Pernille dansemus...

Det er ingen hemmelighed at jeg er en lille dansemus, jeg elsker at danse rundt også gerne helt for mig selv. Hmm kræfterne de har ikke været til meget dans, men den her kunne jeg lige klare at valse rundt til i går... Det er en fantastisk sang når man lytter til teksten og sikke da nogle kroppe !

Ja mine rock og koncert evner er jo så også lige udkommet på dvd :), Thomas Helmig har lige udgivet en 3 dobbelt cd hvor der er en bonus dvd fra Den Fynske Landsby i år, da jeg stod på første række så kan jeg lige så godt sige det som det er, jeg bliver vist rigtig mange gange og det er ikke godt griner...... jeg er en af dem der ikke vil fotograferes, men her er jeg altså ikke sluppet uden om.

Regnen har stået ned i stænger her fra den tidlige morgenstund, nu lader det til at den er ved at slippe sit tag over Odense - kan I have en rigtig dejlig onsdag

2 kommentarer:

  1. Det er et meget lækkert nummer - og hold da, sikke nogle flotte mennesker, man ser :-) Og så er du selv kommet på dvd, det lyder rigtig sjovt, Pernille.

    Ha' en dejlig aften, klem!

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have Madame, jeg håber også at du må nyde din aften - ja det er lidt mærkeligt at jeg er kommet på dvd :)

    SvarSlet