torsdag den 18. november 2010

Ja ja nu kommer jeg ….

Om lidt vil jeg begive mig afsted til Odense Banegårdscenter for at hente min Københavnergæst Pi

 

Det øverste billede viser hvordan Banegården ser ud i dag, det nederste hvordan at den så ud indtil 1996

Vi skal en del forskellige ting de næste dage. Blandt andet til julemarked nede ved havnen hvor der skulle være en del bloggere der har stande. Men jeg må godt nok sige at det har været meget sparsomt med information omkring dette arrangement, jeg havde håbet på at der stod noget i den lokale Ugeavis, men desværre. Det er lidt synd for jeg tror rent faktisk at det bliver et dejligt julemarked, men hvis folk ikke ved noget så er det jo svært at komme.

Heldigvis skal Lavendel have en stand der, så jeg håber på mere info senere på dagen.

Kan I have en dejlig torsdag, nu vil jeg lige ordne færdig og så ellers begive mig afsted til toget…

5 kommentarer:

  1. hihi, ja, det gør jeg sgi osse!!!Håber vi lige ses!

    SvarSlet
  2. Jammen sødde ven - man må ikke trække i gifbillederne....se nu bare den gamle banegård - den har jo næsten fået en ekstra etage på !!!

    SvarSlet
  3. Hej Pernille!
    Ønsker dig og Pi nogle delige dage, hils Lavendel/Lone fra mig.
    Knus.

    SvarSlet
  4. Det er da godt man kan få lidt info fra dig, for jeg anede da heller intet om det julemarked på havnen??

    Varer det weekenden over??

    Knus og håber du og din veninde fra Staden får et par dejlige dage.
    Sanne

    SvarSlet