tirsdag den 23. november 2010

Kommer det mon...

Her til morgen hørte jeg at der var sne over det ganske land. Det er ikke kommet til Odense endnu, men jeg ved at der er en der ville blive rigtig glad hvis det begynder at drysse ned.Jeg vil da lige vise jer nogle få af de ting jeg købte hos Rice og Aspergren i fredags

Den her lysestage er så kitch at man næsten ikke kan andet end at elske den :)
Tre små soldater....
Den fineste skøjte til at putte pakker i hvis man får nogle ( men det gør jeg jo, min mor giver mig pakkekalender hvert år)

Ja det var kun lidt af det jeg købte, resten får I senere.

Måske dejlig snedag til dig....

7 kommentarer:

  1. Håber da også i får lidt sne. Her har det sneet og blæst ret meget hele natten. Kenzo gad ikke ud i haven her til morgen - det kom lige et ordenligt vindpust da han skulle til at gå derud *GG* God dag til jer - knus

    SvarSlet
  2. Her i Aalborg ligner det nærmest en snestorm....måske når det jer senere på dagen.....fine sager du har købt hos Rice....vild med den kitchede lysestage!

    Også, forhåbentlig, god snedag til dig!

    SvarSlet
  3. Superfine ting du har erhvervet dig :-) Diva har været ude et par gange allerede hun elsker også sne.
    Hav en god dag.
    Knus.

    SvarSlet
  4. Stakkels Kenzo, ja Hugo han er helt ligeglad med hvor slemt vejret er han elsker bare at være ude, men når han kommer ind og er våd så drøner han rundt for han hader at være våd :)
    Knus

    Jamen Betty det er da helt vildt, jeg så godt i vejret at der var rigtig meget sne på dine kanter, jeg håber faktisk at vi får lidt sne, også rigtig dejlig dag til dig Betty

    Ja Margith jeg har købt meget mere, men det må jeg vise de næste dage, jeg har ikke fået taget billeder af det hele endnu, det blive lige pakket væk i en taske som jeg også købte :) Kan du have en god dag

    SvarSlet
  5. Sikke nogle skønne ting du har købt - din kitchede lysestage er helt uimodståelig :-)
    Her pisker regnen mod ruden, men det skulle slå over i sne i eftermiddag. Kattene skal ikke nyde noget, siger de ;-)

    SvarSlet
  6. Griner nej jeg kunne godt forestille mig at sne ikke lige er noget for katte, ja den lysestage er lidt for sig selv, den er så kitch at den er lidt sød
    Her nøjes det også stadig med at regne

    SvarSlet
  7. wau, den lysestage er smuk. hvor har du fundet den henne? :)

    SvarSlet