torsdag den 17. februar 2011

HELDIGE HELDIGE lille mig....

Nej jeg har ikke vundet en give away nogle steder, men noget der er meget bedre.

I blogland er der gang i patchwork blomster tæpper og min kære veninde Pi, har også kastet sig over dette projekt som jeg synes er helt uoverskueligt. Billedet her er fra hendes blog
Fantastik ikke..... men nu kommer det helt vilde fantastiske jeg fik en sms i sidste uge, hvor der stod hvis du vil have et tæppe må du hellere begynde at kigge rundt efter noget hvidt stof.....

Ja du læste rigtigt, når Pi er færdig med hendes eget tæpper kaster hun sig da lige over et mere til HELDIGE MIG, det er sgu da at have overskud, ja jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, jeg er stadig måløs nu en uge efter, og der skal da ellers lige noget til at slå mig af kurs...

Pi laver andre mange skønne ting og du kan besøge hendes butik her

Nu skal der kigges efter stof......

6 kommentarer:

  1. He he...der skal ellers MEGET til at du bliver mundlam :oP

    Men sikke et overskud at have, sådan at sy et helt patchworktæppe til andre!
    Det tager jeg godt nok hatten af for da...
    Så ja, du er en heldig kartoffel Pernille - glæder mig til engang at se det færdige resultat.
    Knus
    Sanne

    SvarSlet
  2. Hvilken kvinde ! Hun har et stort hjerte !

    SvarSlet
  3. Tillykke Pernille med du har sådan en god veninde. Det bliver meget smukt med hvidt omkring.

    SvarSlet
  4. ja det må man sige .... måske man skulle hjælpe hende.... med en enkelt patchwork-blomst eller to :)
    for det kan jo kun gå for langsomt vil jeg tro :)
    kh♥

    SvarSlet
  5. Jeg har jo endnu ikke haft mødt Pi, men jeg har mærket hendes varme hjerte, så jeg undrer mig ikke over at hun har lysten til at glæde dig:))

    Gode og kærlige veninder er GULD værd, så ja du men også hende.. er heldige.

    Mange varme knus
    Henriette

    SvarSlet
  6. Orh! Heldige heldige dig ;-) Det er SUPER fint!

    SvarSlet