tirsdag den 1. februar 2011

Jeg elsker duften....

Af syren og jeg elsker de fine små blomster. De sidste mange år min drøm været at få en høj spinkel busk der skulle stå indenfor her på 1. - så kan det da næsten ikke blive mere forår.

Man skal sørge for at give sig selv lidt hverdagsluksus så nu skal det være - herligheden bliver indkøbt denne uge - så skal jeg lige have en kollega til at køre mig hjem, for den kan helt sikkert ikke være i cykelkurven. Jeg er meget spændt på hvordan den opfører sig indendørs.

Hvordan laver du hverdagsluksus ????

Regnfuld dag til jer.....

7 kommentarer:

  1. Hverdagsluksus er det bedste!
    Jeg er stor tilhænger af friske blomster, stearinlys, lidt men god chokolade, magasiner og god mad.

    Ps: Skriv li hvordan det går med syrenen indenfor!
    Vi har i kolonihaven, så jeg kan sagtens tage en med hjem hvis det nu er en succes:)

    SvarSlet
  2. Jeg køber blomster til mig selv, hver weekend, i den periode der ikke er noget at samle eller plukke eller se udenfor. Lige nu er det tulipaner ...

    SvarSlet
  3. Hverdags luksus er en stille stund i sofahjørnet alene med Mac´en i skødet og en god kop kaffe inden for rækkevidde.

    SvarSlet
  4. Lovely passage with the ducks. I like to express my free opinion over this. Really nice done.!

    SvarSlet
  5. Some of the best smell you can see on this kind of flowers. Nice and very interesting.

    SvarSlet
  6. Hej
    Jeg fandt din blog tilfældigt og synes den ser spændende ud. Jeg har linket mig som "følger" og lavet et link til dig fra min blog. Jeg glæder mig til at følge dig.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  7. Er, Når der er tid til at lave dejlig mad :-)

    SvarSlet