mandag den 7. februar 2011

Ny uge...

Mange tak for alle jeres kommentarer til mit indlæg i går, det er dejligt at få lidt omsorg fra blogland.

Nu er en ny uge skudt i gang, og for mit vedkommende er jeg sikker på at den bliver meget bedre end sidste uge.
Min appetit er ved at vænne tilbage, i aften skal jeg have have noget ganske simpel mad, men jeg elsker kartoffelpizza, jeg gør det nemt og køber fladbrød hos min araberpuscher, skærer mozarella og kartofler i tynde skiver, rosmarin, lidt olie og hvidløg, ind i ovnen og vupti så er der serveret - og det smager pragtfuldt...
Dejlig uge til jer....

8 kommentarer:

  1. Mums - er lige parat til en kopi ret i aften.
    Når jeg ikke har lyst til at at lave mad, står menuen oftest på omelet, den kan jeg til gengæld variere på 100 måder efterhånden, afhængig af hvad kølreskabet byder på.
    God appetit ...

    SvarSlet
  2. Sender dig gode tanker og håber at NU kan det da kun blive bedre end godt !

    SvarSlet
  3. Det lyder lækkert med kartoffelpizza - og sikke en nem version du laver. Det vil jeg overveje at lave :) Knus og god mandag.

    SvarSlet
  4. Heeej
    Dejligt med en opskrift, det ser lækkert ud :-) tror jeg vil prøve det en af dagene . . .

    Håber din uge bliver god, eller bedre ;-)

    Klem fra Frk. Munk

    SvarSlet
  5. Dejlig dejlig blog jeg har fundet her hos dig.

    Kan så sandelig godt forstå dit ønske om Kartell stolen, den er bare så fin :-)

    SvarSlet
  6. Jeg elsker også den pizza - så enkel - og så dejlig! Håber din uge bliver super!

    SvarSlet
  7. Mmmmm det ser lækkert og billigt ud- fantastisk ide, der er skrevet bag øret-----OG i kogebogen.

    SvarSlet
  8. Rigtig god opskrift på nem mad - det må jeg prøve en dags tid ;o)

    Også dejligt at høre at det går fremad med dig...håber du snart er 100% okay igen.
    Knus
    Sanne

    SvarSlet