onsdag den 26. maj 2010

Tak for det...

Jeg har fået denne award af Kirsten og Mikkelsbær, tusind tak skal I have. Det betyder så at jeg skal takke, linke og give awarden videre til 7 andre bloggere, nu er der så mange der har fået denne her, så jeg ved altså ikke hvem der ikke har fået, så jeg vil give den til alle jer der læser min blog, I er velkomne til at give den videre.

Ja jeg skal jo så også lige fortælle 7 ting om mig selv :

1. Jeg er ikke skabt til at løbe, men jeg går 5-7 kilometer hver dag - og nu er jeg meldt til Zumba
2. Har en naturlig hang til Feng - Shui, og mit hjem er indrettet efter det
3. Der er altid gang i et eller andet indretningsprojekt her på 1. - lige nu skal mit gulv i gangen males sort og have lak så man kan spejle sig i det.
4. Elsker at gå til koncerter og går til rigtig mange - det får mit blod til at rulle og giver fantastisk energi.
5. Drømmer som alle andre om at vinde i lotto og købe mig et Byhus - har lige fundet det jeg vil have :) - drømme er gode at have og dem har jeg mange af
6. Sparer altid sammen til en eller anden designer dims jeg ikke kan leve foruden - lige nu venter jeg på en lampe fra Italien den skal passe ind i alt mit genbrugsskrammel.
7. Har altid gang i et eller andet kreativt projekt som jeg kan være rigtig længe om :) - der ligger mange ufærdige projekter i min kurv.

Ja det var så lidt om mig, håber at I alle må få en super fantastisk onsdag.....

3 kommentarer:

  1. Det var sjovt at læse, hvad du fortæller om dig selv :-) Ja, det er så dejligt med drømme og planer.

    Ha' en god dag, varme klem!

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have Madame, og drømmmene ja de lever i bedste velgående her på 1.
    Knus

    SvarSlet
  3. Den florerer på rigtig mange blogs, så super idé at lade folk selv "snuppe" den ;-)

    SvarSlet