mandag den 19. januar 2009

Ny energi .....

Nu er det jo ingen hemmelighed, at jeg går en lille smule op i feng shui. Vel og mærke den nordiske/vestlige version. Det er ikke noget man ligger mærke til når man man kommer på besøg hos mig – men feng shui – handler jo også om at leve i harmoni med sine omgivelser- og det prøver jeg på .

Her på min side vil jeg komme med nogle ideer. Så kan du jo prøve dem af !!

Er livet eller humøret gået lidt i stå her i vintermånederne – så skulle du måske prøvet at flytte lidt rundt på energierne !
Der skal faktisk ikke så meget til, gør lidt rent støv af, støvsug og flyt lidt rundt på dine ting. Vi er slet ikke ude i den store omrokering , det kræver som bare at dine pyntegenstande, lysestager eller planter får sig en ny plads.

Selv om du kun flytter rundt på små ting skaber det nye energibaner i dine rum – og derved ny energi ! Dit rum vil føles forandret. Det er absolut heller ingen skade til at anskaffe dig et par nye planter. Måske var det en ide, med nogle forårsbebudere.