søndag den 25. januar 2009

Rugbrød med mandler....


Søndagen skal bruges på nogle af de ting jeg ikke lige når til hverdag. Der skal bages rugbrød med mandler. Jeg laver dog lidt om i opskriften og udskifter tranebærene med figner, det bliver et rigtig lækkert brød - jeg får jo insulin, så for mig er det her sådan lidt syndigt og lækkert- men jeg må altså godt få det . Man kan spise det helt uden noget, men det gør sig også godt med ost.

Mit dejlige barn, der som tidligere nævnt bor i kælderen, har besluttet at hun gerne lige vil have en uge med hvidkålssuppekuren, jeg har ikke talt på hvor mange gange hun har været på den. Men det virker for hende :). Så som den søde mor jeg er, vil jeg gå ud og handle ind til den, og så ellers gå i gang med at snitte og hakke.

4 kommentarer:

  1. Så kommer opskriften på suppen vel også....hvis den er så god - så virker den vel også på mig ???

    SvarSlet
  2. Hejsa, opskriften på suppe skulle meget gerne være der, jeg putter nu også gulerødder i, jeg kan sende dig hele kuren, hvis du vil afprøve den :) troede da lige at du var gået helt i stå derude i det grønne

    SvarSlet
  3. HM - kommer man ikke til at prutte af den kur ???

    SvarSlet
  4. Nej det gør man ikke hvis man er vant til at leve sundt :)

    SvarSlet