søndag den 18. januar 2009

Søndag...uhm


Vågnede tidligt op til en søndag morgen , hvor der er dis og kedeligt vejr - og så er det lige at man får lyst til at bage boller.
Men nix nej min ovn virker ikke efter jeg havde min kortslutning forleden nat. Alt mit lys virker igen, så jeg tror måske bare det er en sikring der skal skiftes , ellers er det jo godt at mit dejlige barn bor i samme ejendom, så må bollerne i kælderen og blive bagt.

Lidt rengøring og tøjvask er vel heller ikke af vejen sådan en dag. Min veninde kommer og spiser i morgen, så der skal også lige kigges i nogle opskrifter. I dag vil jeg lave en god gang curry nam nam - himmelsk karrykylling med ristede bananer og ris. Og så skal der kigges på mandeben i dag igen.

Ha en god søndag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar