tirsdag den 20. januar 2009

Hvidløgskuren - Så tag da den hæmoride !!!

For et par år siden faldt jeg over denne kur og den skulle da selvfølgelig prøves !
Der blevet pillet og presset og hele hytten duftede af hvidløg.
Jeg fik den lavet helt færdig og var da også lige gået igang med at tage den nogle dage, men pludselig stod jeg der i flytterod og alt muligt andet, og kuren sluttede .
Men nu skal den altså prøves af igen, for jeg er sikker på at den nok skal virke for et eller andet, og hvis den kan tage en hæmoride :) så er det da helt klart værd at prøve.

Hvidløgskuren er en gammel tibetansk opskrift udviklet af munkene, og den skulle være god for faktisk alt .
Kuren kan pga. de stærke svovlforbindelser bruges mod mange lidelser bl.a. ophobede affaldsstoffer, betændelsestilstande, hjerte- og kredsløbslidelser, stofskiftelidelser, hæmorider og meget mere .

Sådan gør du :

350 gram hvidløg ( 400 gr med skal) presses gennem træ, marmor eller plastic.
Ifølge den originale opskrift skulle det ikke være nogen god ide hvidløgene kommer i kontakt med metal.
Det puttes i et hermetisk lukket glas med ½ liter snaps og sættes i køleskabet i 20 dage.
Efter det filtreres det gennem et kaffefilter og sættes igen tilbage i køleskabet i 2 dage.
Nu er det klar til brug som dråber puttet i vand. Anskaf en dråbemåler på Apoteket, den koster under 10 kr.
Ud for hver dag står der hvor mange dråber der skal indtages.
Det er indtagelse morgen/middag og aften.

1 dag 1-2-3
2 dag 4-5-6
3 dag 7-8-9
4 dag 10-11-12
5 dag 13-14-15
6 dag 16-17-18
7 dag 18-17-16
8 dag 15-14-13
9 dag 12-11-10
10 dag 9-8-7
11 dag 6-5-4
12 dag 3-2-1
13 dag 15-25-25
14 dag 25-25-25

Efter fjorten dage forsættes der med 3 dråber dagligt til der ikke er mere.

Det siges at kuren ikke må gentages før om 5 år

Og så lige en lille tilføjelse, jeg ved ikke hvorfor man ikke kan kommentere mine to sidste indlæg, jeg har ellers tjekket, og syntes at det står rigtigt, men du er velkommen til at kommentere under et tidligere indlæg