onsdag den 14. april 2010

Huse og Broccoli....



Er de ikke bare dekorative de her små huse, følg linket hvis du vil se hvordan man laver dem.

Jeg selv er ikke så kreativ for øjeblikket, arbejdet tager det meste af min tid, sådan er det altid her om foråret så hjemme bliver der ikke lavet de store forandringer, selv om jeg da egentlig har lyst :), troede ellers at der gik 7 år imellem at man fik lyst til at lave hele stilen om, ja det har jeg engang læst, men sådan er det ikke lige nu har jeg faktisk lyst til at bo meget minimalistisk og stramt, og jeg skal love for at hvis det er et ønske der blive ved med at være der så har jeg noget at et projekt foran mig.

Så jeg håber på at det er noget der bare går over inden at jeg atter får tid til at bekymre mig om min indretning. Noget af min sommerferie skal gå med at male hele lejligheden, det er kun to år siden det blev gjort sidst, men det trænger bare igen, sådan er det når man kan lide at det ikke bare skal være hvidt, men helt helt hvidt.

Måske tænker du hvorfor var der lige det billede af noget salat øverst i det her indlæg, jo for det er hvad vi skal have til aften, men lige nu kan jeg ikke få lov at flytte på billedet, men det er en lækker opskrift Brocolisalat med kylling som du da ikke skal snydes for hvis du lige mangler lidt inspiration.
Kan du have en velsignet onsdag...

4 kommentarer:

  1. Søde Pernille, jeg håber at du har andet materiale på loft og vægge end vi har her, for det er rent ud sagt et mareridt at male på. Men jeg er nu klar med halvdelen af stuen og tager lige et par dages pause, inden jeg går i gang med anden halvdel. De små huse er bare så søde.
    God arbejdslyst til dig.

    SvarSlet
  2. Super skønne huse...tak for insp... :o)
    Og ønsker dig ligeledes en velsignet dag... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  3. Anette jeg har helt glatte lofte, men de sidder 3 meter oppe, så det er lidt af et arbejde. Kan godt forstå at du holder en pause, kan du have rigtig god malepause :)

    Knus

    Ja Pi, de må da være noget for dig :)
    Knus og dejlig dag

    SvarSlet
  4. Sikke et fint hus! Også dejlig onsdag til dig :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet