søndag den 25. april 2010

Så er haven skudt igang….

Vi er jo så heldige at vi har en lille byhave, og faktisk så er den ikke så lille endda, den er faktisk noget større end de haver der normalt hører til et rækkehus, der er bare lige trapperne op og ned til herligheden til forskel.

I vores ejendom er der fem lejligheder, ham der bor øverst har været i haven en enkelt gang i alle de år vi har boet her, de øvrige fire lejligheder er beboet af unge mennesker og de er alle glade for det lille stykke jord vi har.

blomster

Vejret i dag har opfordret til at komme igang, vi har fået sat de første planter i krukker og i næste weekend skal der ordnes i bedene. Weberen er blevet fundet frem fra vinterens skjul og snart skal de første bøffer over risten.

2007_01_Citronfrikadeller artikkel.ashx

Menuen i dag står dog på noget ganske andet citronfrikadeller med en varm kartoffelsalat med gulerødder, porrer og rødløg.

Kan i have en god søndag…

5 kommentarer:

  1. Åh, bare det var mig der havde tid til haven lige nu... Her står den på konfirmationsforberedelser. Haven må vente... selvom skvalderkålen vælter op! OPskriften på kartoffelsalaten - giver du den? ;o)
    Kh Rina

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at prøve den kartoffelsalat, den lyder rigtig spændende og lækker, det er meget godt at lave lidt nyt når man som jeg har kørt med den samme kartoffelsalat i 100 år. knus og god søndag aften.

    SvarSlet
  3. Hej Pernille!
    Jeg kunne også godt tænke mig opskriften på kartoffelsalaten.
    Dejligt med en have og hvad dertil hører.
    Knus.

    SvarSlet
  4. Sikke fine nye billeder ;-)

    SvarSlet
  5. I skal nok få opskriften på kartoffelsalat den er rigtig god og stammer fra et hæfte der hedder en bid af Danmark jeg prøver lige at få den lagt ind i morgen :)

    Knus

    SvarSlet