torsdag den 29. april 2010

Odense open....

I dag har Odense open by Night, og vi skal selvfølgelig afsted det plejer at være ret hyggeligt, det her er et billede fra min favorit cafe der altid plejer at have musik og grill. Lige nu ser vejret ikke særlig godt ud, det kunne godt ligne at der er regn på vej, så jeg håber at det klarer op i løbet af dagen ellers er der ikke meget ved at tage afsted.
Selv om der er tradtion for varme hveder i aften så tror jeg at vi springer over.... bageren arbejder helt sikkert i morgen ligesom mig !
Kan I have en god torsdag...

4 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig hyggeligt - jeg håber, regnen holder sig væk, så du kan opleve Odense by night i aften!

    Klem!

    SvarSlet
  2. God fornøjelse med Open by night. Håber ikke i får regnvejr ;) Knus

    SvarSlet
  3. Håber at I må få en super dejlig aften... :o)
    Knuss og tanker... :o)

    SvarSlet
  4. Det var en rigtig dejlig aften, vejret det holdt, i dag er der regn her i Odense, så vi var da heldige, aftensmaden kunne blive indtaget på vores cafe så det var herligt.

    Knus

    SvarSlet