torsdag den 2. juli 2009

Tropenat i vente...

Til trods for varmen har jeg lige hængt et banner op i min meget lille gang ,med ikke mindre end 6 døre.Hugo lå lidt uforstående inde på hans pude, jeg kunne se at han tænkte at jeg ikke var rigtig klog - tænk sig at stå på en stol og lave noget i den varme.

Har lige hørt at vi kan vente tropenat.. det vil sige at temperaturen holder sig over 20 grader hele natten igennem . Der skulle være faldet lidt regn rundt omkring i landet, men det er ikke her i Odense, vandslangen skal helt sikkert findes frem i aften. Mon ikke Hugo skal en tur i vandet i Munke Mose på vores aftentur.
Vi må lide Hugo og jeg - vi er ikke skabt til varme :)
God torsdag aften....

18 kommentarer:

  1. Godt så. Måske jeg bare skal sove på et tæppe i haven... hvis jeg da ikke skal smelte bort i soveværelset :-)

    SvarSlet
  2. Det er dejlig med varme,men det kan også blive for meget, så den tropenat kan jeg godt undvære.Hugo vil nok være glad ved en dukkert i mosen.
    knus til dig

    SvarSlet
  3. Du har ret i det er værst om natten, man kan ikke ligge og hygge sig med sin dyne, og en god bog,men det kommer med garanti igen,og så vil vi nok tænke tilbage på det her med glæde. God hede

    SvarSlet
  4. Piskeris det ville jeg helt klart gøre hvis jeg var dig :)

    Jeg tror også at han ville sætte pris på en en dukket Conny.
    Knus

    Nej Mor jeg vil ikke længes efter de her varme nætter :), men selvfølgelig er det da dejligt at det er blevet sommer, du er også bedre til den varme end mig :)
    Knus og god aften derude i Bellinge

    SvarSlet
  5. Jeg er så lykkelig for at al det varme vejr rammer mig, mens jeg har ferie:) Sønnike, som jeg talte med tidligere på dagen, er ved at smelte i hovedstaden.

    SvarSlet
  6. Jeg er absolut heller ikke skabt til varmen, kan jeg mærke.. Jeg snupper en nat mere under åben himmel på terrassen :) Ha en go aften!

    SvarSlet
  7. 2 ting har jeg at sige; 1. Meget fin flag guilande ! 2. Åh, nej- magter ikke denne hede....
    :-)

    SvarSlet
  8. hvis du nu er rigtig energisk, så går du langs åstien hvor træerne skygger ud til Skovsøen og får den største og koldeste is, de har

    SvarSlet
  9. Sifka det er dejligt for dig at du har det her dejlige vejr i din ferie :) sådan skal det være. :)

    Knus

    Mette Sofie det kan jeg 100% følge dig i, det må være super skønt, hvis vejret bliver sådan i weekenden så overvejer jeg også at ligge mig ned i haven :)
    Knus


    Miri jeg er så glad for at det ikke kun er mig der er ved at smelte væk, jeg var lige ved at tro at det slet ikke var varmt, men at jeg bare var ved at blive ramt af overgangsalderen :)
    Knus og dejlig aften

    Lone du kan tro at jeg går den vej tit, det er en skøn rute, man kommer jo lige igennem Odense Zoo, jeg må tage apparatet med næste gang og lave en fotosafari :)
    Og isene de er bare gode !
    Knus

    SvarSlet
  10. Kan nu godt følge Hugos tanker :P Det er lidt voldsomt med over 20 gr. - jeg er så glad for vores ventilator der kan blæse en smule kølig luft ind. Jeg tror da også Hugo kan trænge til en dukkert. God torsdag aften til jer. Knus

    SvarSlet
  11. Med tropenat i vente er jeg lykkelig for at jeg idag fik den fikse ide at tage en fridag i morgen.

    Hav en rigtig god aftentur og forhåbenligt en ok nat.

    SvarSlet
  12. Pyha, det lyder træls med en tropenat! Nætterne er næsten det værste i denne varme, og sover man ikke ordentligt bliver det hele én elendighed - jeg er bestemt heller ikke skabt til så høje temperaturer :-)

    Klem :O)

    SvarSlet
  13. Håber Hugo har haft en god bade tur.. Hvor er den fin den flag snor.. Jeg må op og finde en sommer dyne til i nat, eller måske et lagen..
    Sov godt..

    SvarSlet
  14. Skøn flag-ranke... :o)
    Er den hjemmelavet?...:o)
    De er lidt uenige, tv2 og dr1...om temperaturene i nat, altså...Så lad os nu se hvoem af dem der får ret... :o)

    SvarSlet
  15. Der er altså ikke mindre varmt hernede, alt står åbent og temperaturen er 26,5 indendørs, men det hjælper ikke meget når den er 27 grader udendørs.

    Jeg håber at du og Hugo har haft en god tur i mosen.

    SvarSlet
  16. Hov, jeg glemte lige..... det må være varmen.... at skrive, at det ser rigtig sødt ud med flagene i entreen. Tak for ideen med serviet blomsterne, jeg tror de vil vække lykke hernede.

    SvarSlet
  17. Kære Pernille
    Sikke da en energi, men flot er guirlanderen som matcher blomster.
    Tropenat, Uuuuuuuuuuuuuuuuh-ha

    SvarSlet
  18. Jeg er altså imponeret af den energi, du lægger for dagen, Pernille! Du er så sprudlende kreativ. Kan godt forstå, at Hugo undrer sig over al den energi, du lægger for dagen :O)
    Banneret og blomsterne er smukke!
    Dejlig fredag til dig og Hugo :-)

    SvarSlet