onsdag den 11. november 2009

Krudtet er brugt op...

Hmm de her dage levner ikke meget overskud. På min arbejdsplads, skal jeg klare 3 mands arbejde, plus det løse, vi har en sygemelding og en der har ferie, jeg er fuldstændig brugt når jeg kommer hjem. Heldigvis kommer min kollega der ellers har ferie, ind de sidste to dage i den her uge.
Mit job er jo ikke et af de slags hvor man kan åbne skuffen og lade tingene ligge til næste dag, de lastbiler der skal ud i Europa med blomster holder ikke og venter til næste dag, dejligt job, men nogle gange lidt hårdt :)

Jeg er ikke lige den eneste her på 1. der er brugt op, Cecilie og Hugo har været i hundeskoven, og det er noget der gør en lille jagthund rigtig lykkelig og meget træt, der er blevet løbet, Gulddrengens ben er helt normalt igen oven på operationen, og der er også blevet snuset til den store guldmedalje, alle sanser har været i brug. Drengen har indtaget sin plads i sofaen, og jeg vil snart følge efter.
Kan I have en skøn onsdag aften.....

13 kommentarer:

  1. Du må have en god aften i sofaen med Hugo.
    Godt at høre, at han er på toppen igen :-D

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Margrethe, ja det er skønt at han har klaret det godt, jeg var ellers noget nervøs for det ben - det har faktisk taget et halvt år.
    Dejlig aften til dig også

    SvarSlet
  3. Nej hvor er jeg vild med det maleri!!! Hunni er også sø' håber snart du kan slappe lidt af - knuser

    SvarSlet
  4. Ja Lone det er et skønt gammelt maleri som jeg arvede for rigtig mange år siden af min farfar, det har fulgt mig lige siden og selv om jeg nogle gange tænker, nej nu skal det sgu ikke op mere, ja så savner jeg det når det ikke hænger et sted :) - dejlig aften og knus til dig også Lone

    SvarSlet
  5. Hvor er det skønt at høre, at Hugo har det så godt. Der er da ikke noget bedre end en tur i (hunde)skoven og få løbet og snust :P Håber travlheden på dit job snart aftager lidt - men i har vel også gang i julestjernene nu?? God aften til dig og Hugo i sofaen ;-) Knus

    SvarSlet
  6. Du kan også tro at han nød det Anette, han er helt helt færdig nu. Ja der er gang i julestjernerne og alle de andre juleblomster, azalie bliver også solgt meget her i november :)
    Kan I have en god aften deroppe i det jyske

    SvarSlet
  7. Og rigtig god aften også til dig, Pernille!

    Hvor er det dog barskt, at du skal arbejde for flere ...

    Klem!

    SvarSlet
  8. Stakkels dig, jeg håber du får ladet op i weekenden.
    Maleriet er jeg også helt ekset med, det er meget smukt

    SvarSlet
  9. Hvor er det godt at høre, at Hugo har et stærkt ben igen. Han ligger rigtig og hygger sig der i sofaen.
    God arbejdslyst - håber du snart får lidt hjælp.

    SvarSlet
  10. Puh hvor jeg kender det der med lidt ekstra travlt i disse dage og der er mandefald overalt omkring mig på arbejdet.
    Jeg har travlt med at lægge sidte hånd på forårs kataloget...og kollegers sygdom...Pyh det stresser ekstra....
    Du skal virkelig bare springe på det der med malet gulv. Det giver totalt god og ren energi i rummet.
    Jeg kan ikke lige "få lov" herhjemme, men i næste Stof og Stil katalog er de hvidmalede gulve flyttet ind.(Så kan jeg jo afreagere der ikke?)
    Jeg er altså vild med din blog.
    Så jeg kigger næsten ind hver dag.

    Karen

    SvarSlet
  11. Hej Pernille... :o)
    Jeg var også ret brugt igår aftes, efter at have moslet rundt herhjemme og gået forgæves efter maling til soveværelset...det lader til at jeg bliver nødt til at tage en maler, hvis jeg ikke skal lægge penge ud selv...og det kan jeg jo ikke...så nu venter jeg igen på at en maler skal ringe til mig... :o)
    Knuss og tanker... :o)

    SvarSlet
  12. Pernille kan du nu passe godt på dig selv,jeg ved godt dit job kræver, at tingene ikke kan vente, men der kommer vel ingen og takker dig ,hvis bliver syg af for meget arbejde.Godt at Cecilie kan tage med Hugo i skoven.
    Stor knus fra Viborg.

    SvarSlet
  13. Hej Pernille!
    Lyder hyggeligt med sofa og hund, men vist også tiltrængt ovenpå sådan en arbejdsdag.
    Pas på dig selv.

    SvarSlet