mandag den 7. december 2009

071219....

Jeg har fødselsdag i dag !. Eneste barnet var oppe før en hvis herre havde sko på, så jeg stod op til det dejligste morgenbord, vi sad i mørket og hyggede. Jeg har fået det dejligste armbånd, i lædersnor og et lille egern der er en sparebøsse, den var bare så sød, jeg skal nok få den foreviget.

Jeg skal ikke fejres med stor festivitas, jeg ved ikke om noget af min familie kommer forbi men ellers har jeg bestil bord i aften til Cecilie og mig, vi elsker at gå ud og spise og helt ærligt så gider jeg ikke lave mad på min egen fødselsdag..... :)

Kan I have en rigtig dejlig mandag.....

39 kommentarer:

  1. Stort til lykke til dig. Jeg vil ønske dig en rigtig dejlig dag.

    Og selvfølgelig skal du ikke selv lave aftensmad.

    Knus fra engen ;-)

    SvarSlet
  2. TILLYKKE ! sødt kort, ønsker dig en rigtig god dag sammen med din datter og evt. gæster.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen :)

    SvarSlet
  4. Rigtig hjertelig tillykke med fødselsdagen. Håber den fortsætter med at være lige så dejlig resten af dagen.
    God appetit, når I når til spisningen.

    Knus herfra ;0)

    SvarSlet
  5. Nå det er DERFOR solen skinner så dejligt idag. ;-) Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Hav en super skøn dag.

    SvarSlet
  6. Tillykke med dagen :o)

    Knus A

    SvarSlet
  7. TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE......
    Jeg håber, at du må få en rigtig dejlig dag. Mor jer godt i aften.
    Knus fra Holland.

    SvarSlet
  8. Kære Pernille
    Et rigtig stor tillykke med din fødselsdagen. Selvføldig skal ud at spise på din fødselsdag.

    SvarSlet
  9. Rigtigt stort tillykke med fødselsdagen. :)

    SvarSlet
  10. Kære Pernille

    Et stort TILLYKKE med fødselsdagen.
    Jeg ønsker en dejlig dag for dig sammen med datteren og gæster.
    Selvfølgelig skal køkkenet være lukket, når man har fødselsdag

    Knus
    Manna

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med fødselsdagen. Håber du får en rigtig dejlig dag :-)

    SvarSlet
  12. Mange til lykke'r - dagen ser jo ud til at være en af de solrige slags. Altid dejligt på en fødselsdag! knus

    SvarSlet
  13. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  14. Et varmt tillykke, Pernille! Jeg håber, at du og Cecilie får en rigtig hyggelig dag :-)

    SvarSlet
  15. Hej Pernille!
    Rigtig hjertelig TILLYKKE med fød´dagen, jeg håber du/I får en rigtig dejlig dag. De bedste ønsker herfra!
    Lotte

    SvarSlet
  16. Kære Pernille.
    Et stort hurra og tillykke til dig.. Dagen starter godt og det forsætter..
    nææ på sin fødselsdag skal man ikke lave mad..
    Mange føs`dags knus Mette.

    SvarSlet
  17. Rigtig hjertelig tillykke og I må have en rigtig god aften.

    SvarSlet
  18. Hurraaaaaaaaaaa Pernille.
    Hjertelig tillykke med dagen :-)

    Kram Maria.

    SvarSlet
  19. Stort tillykke !!!!
    Må glæde og lykke følge dig i dit nye år :-)

    SvarSlet
  20. Kære Pernille , tillykke med dagen! Og må glæde og lykke følge dig i dit nye år!

    SvarSlet
  21. Rigtig mange fødselsdagshilsner fra Berlin til Odense!
    Ha en rigtig god dag og aften, men din planlægning lyder til at det nok skal lykkedes...

    SvarSlet
  22. Tillykke med dagen. Håber I får en rigtig hyggelig aften.

    Og jeg ville bestemt heller ikke lave mad hvis jeg var dig :o)

    Knus Grith

    SvarSlet
  23. Masser af fødselsdagshilsner herfra. Håber du nyder dagen og hygger dig med venner / familie. Knus og stort tillykke

    SvarSlet
  24. Stort tillykke til dig Pernille!
    Det lyder som hyggelige planer, der er ingen grund til at stresse rundt på sin fødselsdag..

    Ha en dejlig aften:)

    SvarSlet
  25. Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Håber du få en dejlig aften med Cecilie.

    Knus

    SvarSlet
  26. Tillykke med fødselsdagen søde Pernille - håber du indtil nu har haft en dejlig dag...jeg kunne nu godt unde dig lidt sne og en masse pakker....Knus Cowgirl

    SvarSlet
  27. Stort og hjerteligt tillykke med dagen!

    Knus Kari

    SvarSlet
  28. Tillykke med fødseldagen. Dejligt at du blev fejret fra morgenstunden. Håber dagen bringer gode oplevelser der kan blive til minder

    SvarSlet
  29. Stort tillykke med dagen - det er nu noget særligt at være en skytte :-)

    SvarSlet
  30. Kære Pernille
    Stort tillykke med fødselsdagen, håber din datter og du, får en skøn middag.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  31. Hjertelig tillykke med fødselsdagen, nu er I nok på vej ud i byen og selvfølgelig skal man ikke lave mad på sin fødselsdag :-)

    SvarSlet
  32. STORT tillykke med fødselsdagen, håber du har haft en dejlig dag... lyder rigtig hyggeligt, at I spiser ude i aften ;-)

    SvarSlet
  33. Hjertelig tillykke med fodselsdagen og god aften til jer begge:-)

    SvarSlet
  34. Hej Pernille.
    Hjertelige tillykke med dagen.
    Jeg håber du har haft en fantastisk dag.
    Susan

    SvarSlet
  35. Tillykke med fødselsdagen. Den lyder til at blive helt igennem dejlig.

    Knus fra Mette

    SvarSlet
  36. Tillykke Pernille! Håber du har haft en skøn dag hvor du blev forkælet. Niksen biksen skal man lave mad på sin fødselsdag. Hvor kom I hen og spise i Odense. Pakken på billedet er vidunderlig. Er det noget din datter har lavet? Mazal Tov - Ad 120!!! (oversat fra Hebraisk tillykke og gid du må blive 120). KNUS

    SvarSlet
  37. Hvor er I da alle sammen søde, jeg blev ganske overvældet da jeg kom ind og så at der var så mange der har været inde og ønske mig tillykke, det havde jeg slet ikke regnet med.

    Dagen blev stille og rolig, vi gik på Bones og spiste, et ganske smart sted at tilbringe ens fødselsdag, man spiser nemlig gratis fra hele menukortet når man har fødselsdag, så det var jo slet ikke det vilde det kom til at koste :) en god ting her i december måned.

    SvarSlet
  38. Tillykke! Håber du havde en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  39. Du får lige et meget forsinket TILLYKKE med på vejen :-)

    SvarSlet