lørdag den 27. juni 2009

Det havde jeg aldrig troet....


Jeg har været i Svendborg i dag, og stået i Grill sammen med min datter til et biltræf, det skal jeg nok fortælle om senere.

Så ringer mobilen - det er min mor - pernille hvor er du dog henne, du har slet ikke skrevet på din blog i dag, og heller ikke ringet.... jeg blev lige lidt urolig... nå mor jeg er Svendborg og bla bla bla

Så kommer det - Tillykke pernille- øh tak med hvad...

Jo din blog er i femina.dk som en af Danmarks bedste kvindeblog - helt ærligt jeg troede min mor tog lidt gas på mig, så vi måtte lige snakke mere end fem minutter. Jeg er nævnt i kategorien, hverdagen og boligtips

Og nu sidder jeg her, og stinker som en anden pommes frites, men computeren skulle tændes lige så snart at jeg kom hjem .
Og jeg er måløs, jeg er glad, og jeg forstår ikke noget, ved ikke engang hvordan pokker jeg er havnet der. Jeg takker mange mange ,gange for at der er nogle der syntes at min blog er værd at kigge ind forbi....

Nu skal jeg lige komme mig... og så kommer jeg tilbage ....

21 kommentarer:

  1. Åhhh tillykke,- Jeg forstår nu godt, at du og din blog er der.
    elsker jo dine fif, fornøjeligheder og fortællen. :-)
    Knus

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have Lis, jeg er godt nok stadig meget forbavset :)

    God aften til dig...

    SvarSlet
  3. Tillykke Pernille.
    Jeg er stolt over at være på listen sammen med dig..
    Jeg er også helt overvældet..

    SvarSlet
  4. Mette Lykke, jeg er også glad for at blive nævnt sammen med dig, har lige skrevet på din blog :)

    Knus

    SvarSlet
  5. Nej hvor lækkert, Tillykke :)

    SvarSlet
  6. Det er helt fortjent! Knus Anette

    SvarSlet
  7. Kære Pernille
    Det er dejligt, når andre kan lide hvad man laver, og det er helt fortjent, at du er med på listen.
    Tillykke
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  8. Tillykke...helt fortjent... :o)

    SvarSlet
  9. Kære Pernille, et stort tillykke! Og Femina har fuldstændig ret, du har den allerdejligste blog :O)

    Varme klem og ha' en god aften!

    SvarSlet
  10. Kære Pernille

    Tillykke med det! :-)

    Jeg har lige været inde og se på Feminas hjemmeside og er helt blæst væk. Det er SÅ fedt at blive nævnt. Og tænk, jeg læser selv 10 at de blogs der blev nævnt.

    Jeg håber at du får en dejlig søndag :-)

    Knus
    Malou

    SvarSlet
  11. Hvor vildt ;-)) STORT TILLYKKE - men du har også en af de fedeste blog sider... sådan er det bare... skal ind hver dag, for at læse nyt på din blog...

    Læser også flere af de blog sider, der er nævnt...

    SvarSlet
  12. Stort tillykke, Pernille :-)
    Det er velfortjent. Du har en skøn blog, som er en fryd for sjæl og øje.

    SvarSlet
  13. Tillykke Pernille!
    Det har du fortjent :0)

    SvarSlet
  14. Tillykke Pernille!
    Det bar super fedt!

    SvarSlet
  15. Tillykke :-)
    Det er fuldt fortjent !

    SvarSlet
  16. Tusind tusind tak skal I have alle sammen, jeg er stadig meget overrasket og glad.
    Vi er barnepiger cecilie og jeg så jeg har ikke haft så meget blogtid :) derfor lige en samlet kommentar her fra mig.

    Knus

    SvarSlet
  17. Hey.....hvor sejt sådan at ligge på listen over danmarks bedste kvindeblogs :o)

    Thums Up !!!

    Knus Debes

    SvarSlet
  18. Tillykke med det - jeg nyder også at kigge forbi og se, hvad du har skrevet om, så jeg kan sagtens forstå, at Femina heller ikke kunne stå for det :-)

    Hav en dejlig søndag!

    SvarSlet
  19. WOW!!!! Tillykke. Godt gået. Knus fra det lune nordjyske hjørne

    SvarSlet
  20. Nej Debes det er ikke dårligt, jeg er da også stolt :)

    Knus

    Tak skal du have Piskeris :)

    Tusind tak Bibo, kan du også have en dejlig dag.


    knus knus

    SvarSlet