torsdag den 11. juni 2009

Måske er der lige plads ....

Jeg har gået og rykket om med mine Babushkaer fra i går, lige nu der står de her på mit lille hvide bord , det holder nok ikke særlig længe, der skal flyttes rundt på 1. :)
Da jeg stod og tog det her billede kom det lige pludselig til mig -
Kan I også se det - der er MEGET vægplads ovenover bordet...
- måske kan jeg lige få plads til Josephine
Hun må lige vente til næste månede, jeg har givet den gas nu og her - det er jo også godt nok at have noget at glæde sig til.
Cecilie har meldt sig til rengøring og burgerbollebagning i dag, så det bliver dejligt at komme hjem :)
Kan I have en dejlig torsdag

12 kommentarer:

  1. Åh ja, du skal da ha' Josephine Baker hængende lige der ;O) Det bliver flot!
    Ha' en dejlig torsdag, det lyder godt, at Cecilie har meldt sig til rengøring m.m. :-)
    Klem!

    SvarSlet
  2. Til lykke med dine nye dukker, så fik sjælen da fred. Hvad bliver så det næste du må eje, og ikke kan leve uden ?. De er forøvrigt meget søde dine dukker, og deres historie er da ret sjov.

    SvarSlet
  3. Ja Madame jeg syntes da også at der lige kunne være plads, det er jo dumt at have hvide vægge :)
    Klem


    Ja Mor det næste jeg må eje er enten den lampe eller isbjørn du kan se ovre til højre på min side, det er skam lagt ind, nærmest hvis du skulle få lyst til at købe en gave til mig :)
    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  4. Du bor meget smukt !
    Der må være en dejlig stemning i dit hjem :-)

    SvarSlet
  5. Jeg kan sagtens se Josephine hænge der på den væg...det er som om at hun er født dertil... ;o)

    SvarSlet
  6. Tusind tak ska du have Miri, jeg sidder da lige her og føler mig lidt beæret :) jeg syntes ihvertfald at der er nogenlunde hyggeligt ved mig ;I
    Knus

    Pi Andrea hun kan godt lige danse på den væg :)så nu må jeg lige bestille hende (snart) i posterland
    Knus

    SvarSlet
  7. Ja det er da der hun skal hænge hende Josephine! Dejligt du har fået hjælp til rengøring mv. Knus og god torsdag.

    SvarSlet
  8. Dine babushka dukker vil danse godt sammen med Josefine :-)

    SvarSlet
  9. Anette jeg er lige kommet hjem og her er bare så fint :)

    Lene jeg tror også at de vil kunne tage sig en god swingom :)
    Knus

    SvarSlet
  10. Jeg tror Ms. Baker vil passe fint på din væg over et lille bord.

    God regnvejrs torsdag.

    SvarSlet
  11. uha jeg er nysgerrig hvad er det du har på væggen nu? Du er god til at gøre hyggelig

    SvarSlet
  12. Kari jeg tror også at hun lige ville gøre sig godt der.

    Lis det der hænger der nu er en stoframme jeg har købt ved Rice, jeg har flere forskellige af dem, der er et lille glas i og så kan man sætte et billede i, jeg har faktisk tænkt mig at lave dem efter, for de er meget enkle :)
    Knus og god dag

    SvarSlet