tirsdag den 12. maj 2009

Lidt af hvert ...

Jeg er mærkeligt nok begyndt at gå meget i kjoler, noget jeg aldrig har gjort før. Nu har jeg fundet denne lille vest som jeg skal forsøge at lave, den ville passe godt til mit kjoleoutfit, den skal laves i nogle andre farver garnet skal købes i løbet af ugen . Der er rigtig mange gode opskrifter at hente på www.garnstudio.com. Min kreative side har ligget i dvale, men nu skal jeg da love for at den er kommet igang igen, så jeg har faktisk gang i en del projekter:)

Men, men - jeg har lige lånt Tyskerungen af min mor, så de sidste par dage har jeg siddet med næsen dybt begravet.

I eftermiddag skal vi til tjek med Hugo, det bliver forhåbentligt sidste gang. Der er lang vej med ham endnu efter operationen, men det går bedre dag for dag.

Det var lidt om min tirsdag....... hvad med din ?

14 kommentarer:

  1. wow, den vest er rigtig fin. Min tirsdag bliver brugt til lidt praktisk, inden jeg drøner ned og tager en aftenvagt.
    Jeg ønsker dig en god tirsdag

    SvarSlet
  2. Det er en yndig vest, du har kig på! Og det lyder dejligt, at det er sidste tjek hos dyrlægen, selv om genoptræningen fortsætter.
    Jeg sidder og kigger drømmende ud på solskinnet, men det var 4-5 timer, før arbejdsdagen er slut. Bagefter skal vi besøge min næsten 87-årige far, som nyder vores besøg om tirsdagen, nu hvor han ikke kommer så mange steder mere.
    God tirsdag til dig, Pernille, klem ;o)

    SvarSlet
  3. Den er rigtig sød den vest, jeg går mest i kjoler, eller tunikaer.
    Med et par leggings under. Det er bare så behageligt at der ikke er noget der stammer..
    Det kan fikses op med veste,store tørklæder,og trøjer.
    Godt det går fremad med Hugo..
    Buster har dårlig mave, og vil ud og spise græs hele tiden.
    Hav en god dag Pernille.

    SvarSlet
  4. Lis det er da dejligt at du kan få nået lidt praktisk inden at du skal afsted på arbejde :=
    Kan du have en god vagt.

    Ja Madame jeg håber det bliver sidste gang. Jeg sidder også her og har en 4-5 timer foran mig :)
    87 år det er særme en høj alder, kommer I der hver tirsdag :=

    Mette LYkke jeg har også opdaget behagligheden ved kjoler og tunikaer og vesten var netop for lige at pifte op på det :)
    Kan du have en god dag

    SvarSlet
  5. Den er da rigtig sød og ja vil passe genialt til en kjole og lune de bare skuldere på en kølig sommer aften :-)

    SvarSlet
  6. Miri jeg håber også at den bliver fin .)
    Kan du have en god dag
    Klem

    SvarSlet
  7. Min tirsdag er en blandet historie idag. Først et møde på arbejde, derefter videre til sygehuset til et tjek og så hjem og arbejde på et oplæg til byrådet. Det sidste trækker tænder ud og jeg bliver ved, at lave overspringshandlinger, men nu skaldet være færdigt og sendes videre i systemet:)
    I aften skal jeg til agility med hoppehunden og måske flade lidt foran fjernsynet!
    God tirsdag til dig, her på Djursland er den skøn med høj sol og blå sommer himmel!

    SvarSlet
  8. Kære Pernille
    Den er bedårende den lille vest og hurtig at strikke. Den får du sikkert meget glæde af, både til kjole og en tunika vil den være smart.
    Min tirsdag går stille og rolig med sortering af bøger, og der er mange.
    En dejlig dag til dig.

    SvarSlet
  9. Den ser da sød ud den lille vest, jeg er spændt på at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  10. SÅ søt den vesten var! Og så kjekt at man kan finne oppskrifter på nettet. Det har jeg benyttet meg av flere ganger :o)
    Min dag har egentlig vært ganske så rolig i dag, men jeg har både hatt en sykkeltur og en fotorunde i hagen. Ettermiddagen skal jeg og Bestevennen tilbringe
    i "Mulighetenes Rike", så vi utruster oss med varme ostesmørbrød og drikke i kurven og betrakter det som dagens middag.
    Ønsker deg alt godt, og en god tirsdag videre :-)

    SvarSlet
  11. Det er en sød vest - måske skulle jeg kigge nærmere på opskriften. Der er nemlig mange gode at hente på den side.
    Hvor er det godt at høre det går fremad med Hugo. Det går godt med svømningen? Knus og god tirsdag.

    SvarSlet
  12. Oline jeg skal love for at du er booket op i dag. Griner jeg læste det først som loppehunden og ikke hoppehunden :=)

    Kan du have en dejlig dag

    Manna er du stadig i gang med de bøger din stakkel, der er også mange at komme igennem.
    Jamen jeg tror også at den er hurtig at lave, nu skal jeg bare lige have fat i noget garn :)

    Mor jeg er nok ikke færdig før end at I kommer fra ferie :)

    Kari, jeg syntes også at det er smart at man kan finde så meget på nettet.
    Det lyder da dejligt med en cykeltur.
    Og varme ostesmørbrød, nams nams

    Rigtig god eftermiddag til dig

    Anette der er rigtig mange gode opskrifter, der er rigtig mange fede kjoler, men det tager jo lige lidt længere :)
    Ja det går rigtig godt med Hugo, operationen er ihvertfald lykkes :)

    SvarSlet
  13. Jeg har haft endnu en nat med mange timers stirren op i loftet. Så jeg når ikke mig selv til sokkeholderne i disse dage. :-( Har dog været på arbejde - der var et møde (for en gangs skyld) og så en halv vagt. Der var ikke så mange, så vi delte vagten, min kollega og jeg. Har nu siddet en times tid på terrassen, spist et æble og læst i en hyle morsom højtlæsningsbog. Om lidt går jeg i hakke-stemning. En salat af dit og dut. ;-)

    Hav en god aften.

    SvarSlet
  14. Dig og KJOLER....nu står verden ikke mere....kom så med et billede !!!

    SvarSlet