torsdag den 11. marts 2010

Av mit ribben...

Jeg har været ved kiropraktor i dag og lige nu ser det ud som om at jeg har bøjet eller brækket nogle ribben, det er sket ved at lægen har prøvet at sætte min ryg på plads. Udsigten er 6-8 uger og man kan ikke gøre så meget ved det andet end at komme is på. Jeg skal til behandling i morgen igen for der er andet i min ryg der har sat sig fast fordi jeg har gået som en skudt and.

Det er altså lidt til at grine græde over - først har jeg ondt i ryggen, får nogle piller, ryger på sygehuset med allergi/forgiftning og oven i det brækkerbøjer lægen også mine ribben :) der skal et godt helbred til at være dårlig - men det er jo hvad der kan ske - nu kan jeg bare ikke tage noget smertestillende for de sk.... ribben, for jeg må ikke tage medicin inden at jeg er blevet testet om nogle uger- skruen uden ende. Godt at man er positivt menneske.

På vejen hjem måtte jeg lige købe den her Hoptimist Spring Birdie til mit vindue - den er lyserød som på billedet.....

God torsdag...

10 kommentarer:

  1. Nu vinder du da i Lotto, det må da være det eneste rimelige verden kan byde dig ovenpå den her omgang "tæsk"

    Rigtig god bedring - og super sød fugl!

    Knus Grith

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Grith jeg må købe en kupon på lørdag for du har ret der må da være noget rimelighed til... griner

    Knus

    SvarSlet
  3. Altså - du er da ikke for heldig !

    Så skal du nok ikke ud og hoppe til Thomas H. kan jeg regne ud ?!
    Men jeg skal nok hilse ham fra dig ;o)

    Og vores lørdagsaftale - den gætter jeg på også er udskudt til du får det bedre ?!

    God bedring :o)
    Knus Debes

    SvarSlet
  4. Hej Debes, nej der bliver ikke hofte vrik fra mig denne gang :( og det skulle være så fed en koncert.
    Tror også at jeg må udsætte vores aftale til der er lidt fremgang i det her, øv øv

    Knus

    SvarSlet
  5. Ak ja, det er da en smule komisk og du har ret, det kræver et godt helbred at være syg i det danske sygehusvæsen.
    God bedring - med det hele:)

    SvarSlet
  6. Så må du komme med til den koncert der er til sommer - har allerede selv købt billet :o)

    Knus Debes

    SvarSlet
  7. Åh, stakkelt dig. Det gør skisme ondt, når ribbenet er bøjet/brækket. Hoptimisten er rigtig sød, du er god til at finde søde pyntegenstande.

    god bedring til dig
    Knus

    SvarSlet
  8. Stakkels dig, du er da noget hårdt ramt for tiden... ;-)

    Rigtig god bedring til dig... håber det FORHÅBENTLIG gode forårsvejr, kan lette lidt på den trælse krop...

    SvarSlet
  9. Kære Pernille!
    Vist det man kalder tragikomisk, skøn hoptimist.
    Knus.

    SvarSlet
  10. Du godeste !!
    Stakkels stakkels dig .....
    Sender knus og håb om snarlig bedring !

    SvarSlet